Despre noaptea trecută

     pancakes

M-am înfășurat ca o sărmăluță în pilota lui, i-am luat perna cea mai moale, un tricou pe care l-am găsit  în dulap și  am adormit.  M-am trezit când a încercat să fure o bucățică de pilotă de la mine, rimelul mi se întinsese, eram morocănoasă și nesuferită, el râdea de mine, eu m-am enervat – el și-a cerut scuze și m-a făcut să râd. I-am dat o bucățică de pilotă, m-am făcut mică la pieptul lui, m-a sărutat scurt și a căscat. Acum nu îmi mai era somn, așa că nu l-am lăsat nici pe el să doarmă, l-am întrebat dacă pot face pancakes. S-a ridicat extenuat din pat și m-a întrebat de ce ingrediente am nevoie. Am făcut ochii mari la el și l-am întrebat dacă are lapte, ouă, făină și zahăr brun, miere, banane și Nutella, din păcate,  avea doar lapte în frigider. S-a îmbrăcat și a mers la Lidl să cumpere ce aveam nevoie. Cât a fost plecat am ascultat Vama  live la Sala Palatului. Când s-a întors m-a găsit dansând prin cameră, avea ochelarii plini de picături de apă și părul zbârlit. Cred că îi era frig. I-am luat plasa din mână, am dus-o în bucătărie, l-am sărutat, l-am ajutat să se dezbrace de palton, râdea ca un copil fericit. L-am întrebat de ce și mi-a spus că îi place melodia, Vama – Post iubire. M-am mirat, majoritatea tipilor pe care îi știu nici nu știu cine e Chirilă. Acum îmi place melodia mult mai mult.

 În fine… am făcut pancakes, eu am mâncat cu miere, el cu ciocolată. Am vorbit câte ceva despre drept, despre examene, orașe, cărți, muzică, alcool, filme. Am descoperit că avem foarte multe în comun.

 Când am vrut să plec, m-a rugat să mai stau. M-am uitat mirată la el, m-a sărutat și mi-a zis „ am crezut că va fi doar un ONS, dar cred că vreau mai mult” , l-am întrebat de ce, a zâmbit larg „mi-au plăcut clătitele”. Am lăsat umbrela jos, l-am sărutat și ne-am întors în pat.

Lasă un răspuns

