Imagine în oglindă

11

 Îți aud glasul ca pe un ecou spunându-mi „ sunt mândru de tine”. De ce ești mândru? – pentru că atunci când mă privesc în oglindă văd chipul tău? – pentru că toate cărțile citite, subliniate și notate de tine au devenit ale mele?-pentru că pe fiecare pagină din jurnalele mele apare numele tău? – pentru că  sunt incapabilă să fac un compromis?  Spune-mi, te rog, de ce?!

Oricât de mult aș vrea să neg, nu mai pot, dovezile sunt prea evidente.Mereu am știut că semănăm; aceleași gusturi, principii, egoism, sarcasm, glume perverse,  fumăm la fel (când suntem beți), când o situație ne scapă de sub control ne băgăm sub plapână până trece, când un prieten ne greșeșete îl izgonim din viața noastră, nu putem fii categorici sau obiectivi,  înșelăm și mințim. Întotdeauna ajungem unul la altul pentru că suntem făcuți din același material. Tu ești oala ciobită și eu ciobul. Sunt exact la fel ca tine. Am încercat să neg, să-mi spun că sunt mai bună de atât, dar ai dreptate, sunt creația ta.

 Te-am admirat atât de mult încât am devenit la fel, simt cum sufletul meu se amestecă cu al tău, simt cum pe pielea mea se tatuează semnele tale din naștere, cum inima mea bate în locul inimii tale, cum râsul meu colorat se transformă în chicotele tale. Poate sunt altfel când nu mă aflu sub vraja ta, poate inocența mea încă există, poate copila de cincisprezece ani din mine încă se zbate să distrugă durerea provocată de-a lungul anilor de întâlnirile noastre. Nici măcar nu cred în suflete pereche…

 Unde să fug? Cât de departe să alerg? Nu vezi că nu pot să scap de lanțurile acestei iubiri blestemate… Eu am renunțat de mult la noi doi, tu ești cel care mă dă peste cap .

Lasă un răspuns

