Mi-am predat armele

red_arrows_iii_by_toosas

Am obosit să mă cert cu tine, să te rănesc, să te mint doar ca să fiu eu cea care te domină pe tine și nu invers, să îmi cer iertare pentru ceea ce sunt, să postez melodii care sa te aducă înapoi. Nu mai pot! Mă predau, îți dau toate armele mele. Ai câștigat! Ai dreptate, sunt nebună.

  Am zile când tot ce vreau este să dau cu mașina peste tine… ohh, dar am zile când mă sufoc de dor. Eu nu știu cum să mai fac să nu cad la extreme cu tine. Te urăsc pentru toate lucrurile de căcat pe care mi le-ai spus vreodată, pentru că în loc să adorm lângă tine, i-am pus pernei mele preferate numele tău. Te urăsc pentru că te iubesc cu toată  ființa mea.

 Nu am știut ce înseamnă să iubești pe cineva atât de mult. Nu am știut că trebuie să fac compromisuri, că trebuie să renunț la egoismul meu, că trebuie să fiu înțelegătoare, că trebuie să renunț la control, că nu contează atât de mult cine are dreptate și cine nu.

  Habar nu aveam că pot fi atât de geloasă, dar pot. Toate insipidele care te-au atins au primit câte o poreclă, pentru ultima am ales apelativul Gălușca (e tipa aia oxigenată cu trei straturi de fond de ten de care râdeam noi doi astă-vară). Când văd ce porcării postează despre tine, cum te acuză că ești narcisist, că le înșeli, că nu le meriți, te jignesc și se cred importante în viața ta. Sunt pe lângă subiect sărăcuțele, nu au nici cea mai mică idee despre ce fel de persoană ești, tu nu ești narcisist  – ție îți place să te autodistrugi, tu nu ești răutăcios – ești sarcastic și puțin veninos, tu înșeli doar atunci când ești plictisit sau când te răzbuni. Nu e vina ta că le-ai înșelat, e vina lor, sunt plictisitoare.  Te cunosc mai bine ca oricine și acest lucru te scoate din sărite. Poți fugi, dar nu te poți ascunde – eu aflu orice.

  Știu că nu voi mai găsi niciodată pe cineva ca tine, dar trebuie să renunț, să trec peste, să uit tot ce simt pentru tine. Aș da orice ca să putem face pace unul cu altul, dar eu scriu ceva frumos despre tine și tu îmi spui că am intrat in sensul giratoriu (da, mă învârt în cerc ca proasta, alerg după tine), eu îți spun problemele mele și tu le numești Sh*t Show, eu îți spun că te iubesc și tu mă impuști în inimă. De fiecare dată când renunț la defensivă, tu ataci. De fiecare dată când tu vii la mine cu inima în palme, fac eu cumva și o calc în picioare. De ce nu putem să renunțăm la gardurile electrice, la bombe, la lunetiști? hmm? de ce? De ce trebuie să mă faci să cred că n-am contat niciodată în viața ta?

  Poți să stai liniștit, nu o să mai fac muncă de detectiv cu tine, nu o să mai spun tuturor că suntem făcuți unul pentru altul, nu o să mai scriu nimic despre tine, nu o să mai postez chestii despre tine, nu o să te fac să vezi că îmi pare rău. Ai câștigat – am pierdut. Poți fi fericit acum, fortificațiile tale au fost mai bune decât ale mele…

 Crede-mă că nu vreau să renunț, dar nu mai pot, sunt obosită. Mă lupt degeaba, tu oricum nu o să mă ierți niciodată. Știi ce mă doare cel mai tare? că pe prima ta iubită ai iertat-o pentru că te-a înșelat și pe mine nu mă poți ierta pentru niște conturi false care erau menite să te facă gelos –  am uitat, eu nu sunt ea.

Ai grijă de tine! :*

Lasă un răspuns

