Azi e 27

TANGLED-ANIMATED-SERIES--970x545

 Sper că voi termina acest post înainte de ora 0:00, altfel titlul va fi cam irelevant. Mă rog. 27 este numărul meu norocos, de câte ori pun la Loto pun și acest număr, pe 27 iunie 2008 am cunoscut un tip care a însemnat foarte mult pentru mine (am fost foarte buni prieteni, atât de buni încât atunci când mă găsea dormind mă ținea de nas și mă trezeam speriată crezând că mă sufoc – șocant este că nu mă supăram), pe 27  m-am mutat în cartierul Gheorghieni, pe 27 am „agățat” un tip într-un bar de care nu mi-a fost rușine a doua zi, pe 27 am încheiat capitolul fostul pentru totdeauna.

Practic, am numai amintiri bune legate de acestă dată. Așa că am decis să fac un fel de wishlist în această zi fericită pentru blogul meu  care este oribil în acest moment. Știu, știu, nu m-am mai ocupat de el deloc, postez rar și postez numai porcării. L-am transformat în jurnalul meu, l-am folosit în răzbunarea mea stupidă, mai nou mă lamentez pentru că cel mai bun prieten al meu e un asshole. Sunt destul de sigură că nu este ceea ce vreau să devină blogul meu.

Ok, o să enumăr ce mi-am propus să schimb pe Curcubeu:

  • O să mă apuc să postez acea poveste de fantezie pe care am tot promis-o. În fiecare zi de marți voi posta câte ceva din ea.

  • O să-mi distribui posturile mai mult.

  • O să citesc mai des ce scriu cei pe care îi urmăresc pe wordpress.

  • O să încetez să mai scriu atât de mult despre mine. Nu cred că e sănătos sau plăcut pentru cititori.

  • O să scriu mai multe posturi despre zodii. 73 de lucruri despre femeia vărsător are 296 de share-uri. yeyy!!

  • O să postez mai multe citate din cărțile citite de mine.

  • O să mă apuc de recenzii. Cred că mai am câteva pe blog.

  • O să scriu mai multe despre cum e să fii student la drept. Mai exact la UBB.

  • O să mă reapuc de secțiunea pe care o dedicasem acum un an abuzurilor sexuale. E super, mega, extra important să fac asta. #climb_against_sexual_abuse

Cam acestea sun lucrurile pe care mi-am propus să le schimb. Motivele pentru care am decis să fac aceste schimbări sunt foarte simple:  vreau să devin mai bună decât sunt acum, vreau să fiu mândră de blogul meu, vreau să-mi țin viața privată, privată. Am făcut foarte multe greșeli în ultimul an și e timpul să-mi demonstez mie că am învățat ceva din ele, că nu m-au făcut să mă complac în mediocritate, că m-au făcut să mă cunosc mai bine.

  Cel mai mult vreau să-mi schimb atitudinea  vis-à-vis de viață, de iubire, de succes, de prietenie. Și pentru că blogul meu a fost întotdeauna ancora mea, cred că cel mai sigur voi reuși să mă schimb pe mine dacă încep de aici, din lumea mea virtuală.

  Ei bine, succes mie!

P.S.: în caz că se întreabă cineva de ce tot pun drept imagine reprezentativă o poză cu Rapunzel, offf, dintre toate poveștile Prințeselor Disney a ei mi se pare cea mai faină – mă regăsesc în ea și Flynn e adorabil.

2 gânduri despre „Azi e 27

Lasă un răspuns

