Recenzie: BANKS

 Jillian Rose Banks este cunoscută drept BANKS.

GEMINI FEED. Out now. Link in bio

A post shared by BANKS (@hernameisbanks) on

Am descoperit o melodie de-a ei, Gemini Feed, acum câteva zile. Versurile sunt incredibile și ritmul muzicii te posedă, pur și simplu. Muzica este cea mai mare dependență a mea, nici nu dorm fără muzică, dar foarte rar ajung să mă îndrăgostesc de un artist atât de tare încât să-i ascult toate piesele și să-i dau follow pe instagram.

Majoritatea melodiilor ei sunt cumva despre abuzul emoțional dintr-o relație disfuncțională și chestia acesta m-a fascinat pentru că și eu am fost într-o astfel de relație.

You and me together we were Gemini feed

A post shared by BANKS (@hernameisbanks) on

Are 28 de ani și cântă pop alternativ, dar spre deosebire de Justin Bieber versurile sunt creația ei,  nu ale lui Ed Sheeran. Foarte rar ascult pop, dar de ea m-am îndrăgostit. A debutat cu albumul Goddess și pe 30 septembrie 2016 lansează albumul The altar.

Aș putea să mai scriu detalii despre nominalizările ei, despre turnee și alte lucruri de acest gen, dar le găsesc plictisitoare pentru că sunt deja pe wikipedia.

Să mai spun că e frumoasă și expresivă?!

Lasă un răspuns

