Golden Boy

8df065ce2e07afb60913fff209942d81

Gold.

Golden.

 Îmi place părul lui.

E atât de bizar. Îi simt lipsa.

Gold.

Golden.

Îmi place cămașa lui.

E atât de straniu. Se vede eclipsa.

Gold.

Golden.

Îmi place muzica lui.

E atât de rece. Îi simt lipsa.

Gold.

Golden.

Îmi place râsul lui.

E atât de pustiu. Trăim eclipsa.

***

E atât de bizar. Îi simt visul.

Îmi place stilul său.

Golden.

Gold.

E atât de straniu. Se vede apusul.

Îmi place cactusul său.

Golden.

Gold.

E atât de rece. Îi simt visul.

Îmi place locul său.

Golden.

Gold.

E atât de pustiu. Trăim apusul.

Îmi place zâmbetul său.

***

Îmi plac ochii lui.

E atât de bizar. Îi simt umbra.

Gold.

Golden.

Îmi plac bocancii lui.

E atât de straniu. Se vede încurcătura.

Gold. 

Golden.

Îmi plac serialele lui.

E atât de rece. Îi simt umbra.

Gold.

Golden.

Îmi plac glumele lui.

E atât de pustiu. Trăim încurcătura.

***

E atât de bizar. Îi simt durerea.

Îmi plac dramele sale.

Golden.

Gold.

E atât de straniu. Se vede amintirea.

Îmi plac  venele sale.

Golden.

Gold.

E atât de rece. Îi simt durerea.

Îmi plac buzele sale.

Golden.

Gold.

E atât de pustiu. Trăim amintirea.

Îmi plac țigările sale.

Golden.

Gold.

2 gânduri despre „Golden Boy

Lasă un răspuns

