Inbox: Mesaj de la el

9ee8f218f70e81ddeb2a8b48e86c323a

S-a semnat, de parcă mai era nevoie să se semneze, i-am șters numărul de telefon ca apoi să-l memorez la loc de atâtea ori încât îl știu pe de rost. De ce s-a semnat? – știe și el la fel de bine ca mine că astfel de formalități nu-și mai au rostul între noi. Îmi dau seama când un mesaj este de la el chiar și după semnele de punctuație prost folosite. L-am citit în grabă, nu aveam de gând să-i dau atenție, am încheiat capitolul cactus+scorpion  pe 17 octombrie 2015. Da, da l-am mai căutat eu ocazional ca să mă distrez pe seama lui, e atât de bleg (ca să nu spun altfel) încât niciodată nu a reușit să-și dea seama când eram serioasă și când fabulam.

„Am nevoie de tine…  M-am certat cu tata. iar.”

Cum am spus nu știe exact când să pună virgulă sau punct. E confuz.  M-am enervat când am văzut mesajul, voiam să fiu crudă cu el așa cum a fost el cu mine de nenumărate ori, apoi m-am oprit mi-am amintit de noaptea în care mi-a plâns în poală pentru că tatăl său îl renegase. Ce puteam să fac? Să-l iert pentru tot ce mi-a făcut și să fiu acolo pentru el sau să fiu în continuare o bastardă nenorocită care îi zăpăcește mintea? A fost o alegere grea, așa că am dat cu banul. Am privit moneda rotindu-se în aer și am sperat să fie cap (partea care îmi permitea să fiu crudă și răzbunătoare) dar n-am avut noroc. Circumstanțele m-au obligat să fiu acolo pentru el. I-am scris un mesaj.

„Poate dacă nu ai mai cheltui toți banii pe care îi primești de la el în caziono nu ar mai fi atât de dezamăgit. Poate dacă nu ai mai bea atât de mult nu te-ar mai jigni. Poate dacă nu ai mai fuma atât de mult nu te-ar mai renega. Poate dacă ai da măcar semne că vrei să faci ceva cu viața ta te-ar susține. Poate dacă nu ai mai avea numai tovarăși drogați te-ar lăsa să ieși mai des.”

„Mereu ai fost de partea lui.”

„Vezi, asta e problema ta. Nu sunt de partea lui. Sunt de partea ta. Îți vreau binele ție și numai ție. Și tatăl tău vrea același lucru. Sigur, poate metodele lui nu-s cele mai bune, dar de cele mai multe ori are dreptate când se ia de tine.”

„M-aș fi schimbat pentru tine.”

„Chestia e că eu n-am vrut să te schimbi pentru mine, am vrut să o faci pentru tine. Eu azi sunt mâine nu mai sunt în viața ta, eu nu stau în loc pentru un băiețel care nu are de gând să se maturizeze și dă vina pe toată lumea din jur pentru problemele pe care le are el cu el.”

„Da, am uitat, tu nu ai nevoie de nimeni.”

„ Ar fi o prostie din partea mea să am nevoie de cineva.”

„ Am crezut că despărțirea noastră te va afecta și pe tine măcar puțin.”

„Ohh, m-a afectat mult atât de mult încât plângeam la telefon cu cel mai bun prieten al meu – acel prieten pe care mi-ai interzis să-l mai văd –  atât de mult încât m-am îmbătat prin Janis și dansam cu toți necunoscuții. Dar asta nu înseamnă că o să-ți arăt cât rău mi-ai făcut. M-am răzbunat pe tine prin toate romanele pe care ți le-am trimis vreodată.”

„Eu credeam că mă vrei înapoi.”

„Niciodată. De ce m-ai căutat cu adevărat?”

„Pentru că ai pus poze  de la pod pe instagram.  Ai fost la el acasă…”

Nu i-am mai răspuns. Toată gelozia lui absurdă legată de  prietenul  meu mă făcea să vomez. Nu a înțeles niciodată că lumea mea nu se învârte în jurul lui, că prietenii mei sunt mai importanți decât el. Era amuzant cum a știut că dacă îmi zice ceva despre tatăl lui îi voi răspunde, știa că a mea compasiune e cea mai mare slăbiciune pe care o am și s-a folosit de ea. Încă o dată mi-a dovedit cât de toxic și manipulativ este.  Mereu a crezut că poate să-mi intre pe sub piele, dar mereu a crezut greșit.

2 gânduri despre „Inbox: Mesaj de la el

  1. Pe cuvânt? E chiar adevărat? Există asemenea băieți în libertate și nu au 14 ani? Sau 16? Dacă da, run Forest, run! 😀
    Ieri, plimbându-mă pe internet, am întâlnit un om (o mămică frumoasă al cărei corp l-aș folosi oricând înspre plăcerea mea, să ne-nțelegem – în sensul că tocmai eu nu sunt un romantic, dar …) pe malul mării cu copii lângă el.
    Un om în liniște, în aer curat și valuri mici, cald seara și sucuri pe terase.
    Acestă imagine crede mintea mea că e adevăratul revers al medaliei din povestea ta.
    Așa că îți urez să poți să fi om liniștit, în aer curat și valuri mici … …
    Însă eu sunt doar o voce făr-de-chip.

Lasă un răspuns

