Vegetarian

go-vegan

Nu știu dacă am scris despre asta pe blog,  am fost vegetariană cinci luni acum un an și am renunțat pentru că mă îmbătam dintr-un pahar de votcă, ceea ce pentru mine a fost oribil, obișnuiam să beau foarte mult. Am renunțat o perioadă, am băut cât s-a putut de mult și acum m-am potolit așa că am revenit la legume și fructe.

Cumva îmi pare rău că am renunțat chiar făcusem progrese, chiar mi se obișnuise organismul și mai ales mintea cu noua dieta. Dar, știu că dacă nu mi-aș fi satisfăcut pofta pentru alcool și distracție aș fi regretat și mai mult. În viață au toate rostul lor. Nu știu exact de ce nu puteam să beau la fel de mult, eu aveam suficiente proteine în corp, vitamine, calciu, imunitate, nimic din toate acestea nu se schimbaserău. Presupun că alcoolul îmi ajungea cumva mult mai repede în sânge.

Acum încă mai mănânc lapte, ouă, miere de aia am scris vegetarian și nu vegan, dar sunt impotriva industriei alimentare și a felului în care animalele sunt folosite ca să ajungem noi să cântărim 150 kg. Nu pot haine de blană, nici piele. Boncancii sintetici arată la fel de bine ca cei din piele. Nici nu îți dai seama care e diferența. Vreau să fiu vegan, dar am nevoie de perioada asta de tranziție ca să fac totul corect.

Care sunt avantajele?

  • Susții o cauză.
  •  Nu vei  avea colesterol, probleme cu inima, cu tranzitul, kg-le în plus, diabet.
  • Ai ceva în comnun cu Jerad Leto, Ellie Goulding, Miley Cyrus, Bryan Adams, Peter Dinklage, Ariana Grande, Liam Hemsworth, Sia, Jason Marz, Brad Pitt.
  • Ești o persoană mai fericită.
  • Ești o persoană mai sănătoasă.
  • Știi cu siguranță că nu ești o persoană egoistă.
  • Ai motivație.
  • Înveți să gătești.
  • Ești diferit.

 

Mituri vs. realitate

  1. Veganii nu mănânca junk food că nu există vegan junk food . Există!!!
  2.   Nu poți avea aceași masă musculară ca cei care mănâncă zilnic carne. Poți! Brad arată destul de bine, nu e așa?
  3. Nu ai suficiente proteine în corp. Dacă nu știi ce să mănânci, da.
  4. E mai scump, nu e. Adică sigur e mai scump ca la KFS, dar KFS nu se pune drept mâncare, e otravă. Punct.

 

Ce e cel mai greu atunci când ești vegetarian?

  • e foarte greu să le explici oamenilor ce înseamnă asta. Ei pur și simplu zic „ așa nu slăbești”, „nu e bine să te înfometezi”, „cât ții dieta aceasta?” , „animalele sunt făcute ca să le mâncăm noi”, „ nu îți e poftă de carne?”.
  • Nu, nu îmi  e poftă. Nu e o dietă, e un stil de viață. Animalele nu sunt făcute ca să le mâncăm noi. Nu mă înfometez. Nu o fac  ca să slăbesc, dar , sigur, e un plus. Probabil o voi ține toată viața.
  • E mai bine să nu le explici vor crede că ești nebun/ă.

 

#GOVEGAN  #STAYSTRONG  #LOVEANIMALS

10 gânduri despre „Vegetarian

  1. Atât timp cât stilul meu de viaţă e respectat, respect şi eu stilul altora. Aşa că nu am nimic de zis decât că eu, deşi mănânc carne, dintr-un pahar de votcă aş fi direct în comă alcoolică. 🙄

  2. Mă tentează, mai alesc că mănânc puțină carne. Dar exact de asta mi-e frică, de lipsa proteinelor, iar fasolea și lintea nu mă atrag, nuts foarte puțin. Cam ce are proteină vegetariană nu-mi place. Deși găstesc, adică nu ar fi o problemă asta.

    1. E destul de greu cu proteinele mai ales daca nu iti place, dar poti cauta retete americane pentru ca acolo sunt mai multi vegani si ei combina cu succes totul. La noi sunt doar cateva retete de post.

      1. Știu. Se pot chiar cumpăra. gata pregătite, e o varietate foarte mare. Sunt în Canada, nu ar fi o problemă, doar că eu am probleme de gust exact cu ceea ce conține proteină vegetală. 😀 Dar mi-ar place… poate voi reuși într-o zi. 😀

Lasă un răspuns

