Mereu

photo-1452869998099-611551dbc276

Îmi e foarte dor de tine… mult prea dor. Ochi mari, căprui și triști… prea triști. Plouă. Obișnuiam să alergăm desculți prin lacuri când eram copii. Iubeam ploaia. Am făcut budincă, e oribilă. Nici nu știu de ce am făcut budincă, nu-mi place. E cu aromă de caramel. Trebuia să iau cu vanilie sau ciocolată, poate cu lămâie. Există cu lămâie? Vreau Albă-ca-Zăpada, vreau să o mâncăm împreună. Vreau Bosquito. Vreau să te aud cântând. Vreau să conduci noaptea târziu și în dreapta ta să fiu eu. Vreau să mă descalț de balerini și să-mi pun picioarele pe bord. Vreau să-mi scriu numele pe geamurile aburite și să desenez o inimioară. Vreau tot ce-am avut cândva, te vreau pe tine.

 Timpul trece, eu cresc, călătoresc, dăruiesc zâmbete străinilor,  desenez, pictez, scriu, admir, cânt, îmi fac prieteni noi, renunț la cei vechi, gătesc (prost) , mă îndrăgostesc, dar gândul îmi e doar la tine. Ca atunci când aveam șaisprezece ani… 

 Tu ești prins în acel orășel pe care îl urăști, ai alături o femeie pe care nu o iubești și o amantă interesantă. Viața ta e goală. De câte ori mă zărești mă privești de parcă întreaga  viață îți trece prin fața ochilor în ceasul morții. Niciodată nu te-ai chinuit să ascunzi ce simți pentru mine, dar nici nu ai confirmat nimic. Mereu ai știut că știu ce simți. Iubirea ta pentru mine a fost atât de mare încât ai preferat să mă păstrezi pură într-un glob de cristal unde răuteatea să nu mă ajungă. Îmi amintesc îmbrățișările tale calde și lungi, săruturile apăsate  pe frunte, strânsoarea mâinii tale. La pieptul tău mă simțeam invincibilă, puteam să visez și să  devin orice.

Cărți. Confensiunile unui cap al mafiei. Vocea gândurilor. Singur pe lume. Nuduri. Creioane. Miros de solvenți. Albine. Miere. Noi doi pe malul lacului. Rogodelul. Înot. Grătare. Țigări cu ciocolată. Cremă de whiskey. Votcă. Bong. Tricouri albe. Fifa. PES. CS.  Șosete de culoarea negru. Gumă de mestecat cu aromă de pepene. Cafea cu lapte. Cearșafuri albe. Oglinda de pe ușa din baie. Canapeaua din sufragerie. Tava de inox. Lingurița de la nunta mamei tale. Trandafiri albi. Filme. Batman. The Joker – why so serious?  Convorbiri telefonice. Răsărituri pe câmp. Nopți în hambar. Bătăi cu apă și făină. Fluturași din macrame.

Trebuia să fim mai mult… trebuia să ne aparținem unul altuia complet. Caut fărâme din tine în toți oamenii  pe care îi întâlnesc. Tu ești cel care mereu a avut inima mea. Dintr-un motiv sau altul nu vrei să mi-o înapoiezi.  Mereu a ta, floarea mea albastră.

 

Lasă un răspuns

