Azi e despre tine

search_your_heart_by_michellis13-d7xuv26

E atât de ciudat să nu-ți zic la mulți ani. Mereu  ți-am zis la mulți ani. Acum trebuie să trag de mine ca să nu o fac pentru că nu mai are rost, dar tot ziua ta e, tot vreau să înveți să te iubești pe tine însuți.

Încă mă gândesc la tine… Nu te mai vreau în viața mea – eram toxici unul pentru altul, eu voiam să te domin pe tine, tu pe mine, dar aveam pasiune, ură, iubire, încredere, prietenie, respect. Dintre toate tipele pe care le-ai lăsat suspinând în urma ta știu că eu sunt singura care te-a provocat. Te-ai chinuit să mă ai, te-ai chinuit și mai mult să mă păstrezi – nu ai avut nicio șansă pentru că eu voiam să fii cea mai bună versiune a ta, iar tu voiai să te venerez, ceea ce nu avea cum să se întâmple pentru că n-am fost crescută ca să cerșesc la picioarele unui bărbat.

Da, azi e ok să-mi fie dor de felul în care mergi ca o rățușcă, de felul în care înjuri, de felul în care mănânci aproape fără să mesteci, de felul în care ți se văd gingiile când râzi, de felul în care te chinuiai să mă impresionezi, de felul în care îți mișcai sprâncenele când te făceam curios, de felul în care te aprindeai când te tachinam, de felul stângaci în care îmi spuneai ce însemn pentru tine, de felul în care buzele tale le striveau pe ale mele când mă sărutai, de felul în care îmi strângeai mâna în pumnul tău până mă durea,de felul în care te îndoiai de sentimentele mele pentru tine, de felul în care tânjeai după gustul meu, de felul în care îți rodeai unghiile când nu mai aveai răbdare, de felul în care îți ascundeai gelozia, de felul în care mă invada privirea ta, de felul în care mă posedai atunci când îmi strigai numele, de felul în care fierbeam de gelozie când te uitai la altcineva chiar și pentru o secundă, de felul în care îmi mușcam buza când te vedeam, de îmbrățișările lungi, de durerea fizică pe care o simțeam de câte ori îmi spuneai că iar pleci departe de mine, de toate nopțile în care te visam, de sunetul vocii tale, de mirosul de tutun, de gustul de cafea cu lapte,  de aspectul tău neîngrijit, de părul blond, de ochii aia verzi. Da, cred că azi e ok să-mi fie dor de tine.

Tu ai fost dragostea nebună pe care orice fată o visează. Mă durea fiecare celulă din corp când erai departe de mine. Mi-ai schimbat toată viață. Am aflat ce carieră vreau să urmez, m-ai făcut să văd care sunt prietenii mei adevărați, ce merit și ce nu, ce pot și ce nu, cât sunt de puternică, de curajoasă. Te-am urât atât de mult când m-ai rănit încât am pierdut aproape un an răzbunându-mă pe tine. Te-am urât pentru că de fapt te iubeam și mă durea  atât de tare încât nu puteam să respir. Ai fost dependența mea cea mai mare. Datorită ție am înțeles toate romanele de dragoste pe care le-am citit vreodată, am înțeles durerea Annei Karenina și de ce a ales Contele de Monte Cristo să se răzbune. Am înțeles de ce unii oameni sunt atât de goi – ei nu au iubit cu adevărat.

Indiferent ce mi s-ar zice despre tine, știu că ai simțit tot ce am simțit și eu. Te-a durut răzbunarea mea, se vede  pe chipul tău ori de câte ori îmi întâlnești privirea. Indiferent ce-ai susține în fața prietenilor tăi, tu știi că eu știu că m-ai iubit mai mult decât ai lăsat vreodată să se vadă. Toată lumea crede că eu sunt un îngeraș și tu un împielițat, dar tu știi că eu sunt nemiloasă și rea, iar eu știu că tu ești bun și sensibil.

Acum tot ce vreau pentru tine e să fii fericit și împlinit, să zâmbești și să nu regreți nimic. Vreau să ai tot ce ți-ai propus vreodată să ai, vreau să fii bărbatul care mi-ai promis cândva că vei fi, vreau să-ți găsești o fată caldă și răbdătoare care să te iubească așa cum meriți. 🙂

Lasă un răspuns

