Random

last_flowers_by_katepowellart-d5qilgf

Lumea asta nu-mi oferă nicio satisfacție. Dragostea e praf în ochi. Nu mai vreau pe nimeni. Pur și simplu. Am obosit. Nu mai vreau dragoste. Nu mai vreau să-mi fie dor de nimeni. Nu mai vreau. Nu mai caut nimic. Nu mai caut pe nimeni. Mă prefac că sunt îndrăgostită de orice tâmpit numai ca să îmi țin mintea ocupată. Fug când un tip chiar mă vrea. Am inima dată și nu cred că o voi primi înapoi curând. A furat-o un blond dezordonat care nici măcar nu are ce face cu ea. Un blond pe care l-am cunoscut în zodia balanței.

Aș vrea uneori să fiu banală, să-mi placă ce la place tuturor celorlalte insipide, să nu înțeleg arta, să ascult Delia și să merg la Untold, să nu simt natura, să fiu lipsită de compasiune și înțelegere, să spun despre oamenii profunzi că sunt nebuni, să nu-i mai critic pe cei care nu înțeleg că noi avem nevoie de natură, nu ea de noi, să exist așa de dragul de a exista. Asta vreau! Da. E simplu să fii banală. Faci sex cu oricine, oricând fără să simți nimic. Ești pe interes.  Vrei să te ducă iubi la munte altfel vă despărțiți. Nu ai nicio taină, dar viața e frumoasă.

 Dar e prea târziu acum…   Am citit prea mult și nu mai pot fi ignorantă. Filosofie. Istorie. Psihologie. S.F. . Binele nu învinge. Spânul nu moare. Nu există „fericiți până la adânci bătrâneți”. Lumea e nașpa. Oamenii sunt lipsiți de suflet și se cred rasa supremă în acest imens Univers. USA e o țară de c***t. Mexicanii sunt hoți. Germanii sunt rasiști. Englezii sunt fandosiți. Musulmanii încă au un prieten imaginar numit Allah. Japonezii n-au niciun sens. Africanii sunt asociați animalelor. Oceanul planetar crește. Marea Barieră de Corali a murit. Trump e președinte. Undeva în lume e război. Emisfera sudică se luptă cu foamea și sărăcia în timp ce americanii bagă în ei ca niște nesimțiți. Corupție. Crime. Războaie. Genocide. Inceste. Pedofilie.Planeta asta e suprapopulată de o rasă egoistă și urâtă.

Mereu mi-am dorit să-mi fie găsit sufletul în arta mea. Să privească cineva un tablou de-al meu și să înțeleagă perfect ce-am vrut să transmit, dar nu s-a întâmplat niciodată. Chiar din contră. Oamenii văd doar o imagine atractivă și talentul meu de a reproduce frumosul. Credeam că vor înțelege mai ușor ce gândesc dacă scriu, dar nici asta nu s-a întâmplat. Un tip mi-a spus că sunt ciudată și că îmi place să fiu așa. De ce sunt ciudată? – pentru că gândesc? – pentru că înțeleg și simt totul la un alt nivel? – pentru că îmi place să fiu singură? Și mai ales, de ce nu mi-ar plăcea să fiu ciudată?

Vreau pe cineva care vede prin mine, care mă lasă să alerg desculță prin praf, care nu încearcă să mă convingă să mănânc carne din nou, care îmi admiră arta mai mult decât mă iubește, care are forța de a mă contrazice, care știe să fie de unul singur, care se pierde pe ritmul de chitară, care nu se uită la televizor, care pune sub semnul întrebării totul. Mai exact, vreau pe cineva care gândește, dar nu în felul acela școlărește. Din păcate, acel cineva există și cel mai probabil, la fel ca și Luceafărul, se va îndrăgosti de o fată de împărat banală și ignorantă.

Lasă un răspuns

