O fată ca mine

xi_-wfjhcim-ben-rosett

Nu am fost crescută ca toate celelalte fete.  Tatăl și fratele meu  au vrut să fiu o femeie care nu are nevoie de un bărbat în viața ei, o femeie care e capabilă să bată un cui, să facă pana la bicicletă, să schimbe uleiul la mașină, becul din cameră, să  ascută cuțitele, să parcheze, să repare clanța, să-și dea singură bagajul greu din tren. Știu să fac toate astea și multe altele. Chestiile tipic feminine mă plictisesc îngrozitor. Filmele siropoase mă fac să râd. Nu-mi place să fiu luată în brațe, nu-mi place să fiu contrazisă, nu-mi place să fiu condusă de altcineva. Sunt foarte independentă și știu foarte bine ce vreau. Sunt inteligentă și curioasă. Citesc mult. Mă uit la fotbal. Înjur. Lovesc bine cu stanga.  Pe scurt mă port ca un băiat cu unghiile făcute.

Sunt foarte bucuroasă că m-au învățat să fiu puternică. Sunt și mai bucuroasă ca mama mea m-a obligat să fiu feminină pe la 15 ani, deși pe vremea aia o uram pentru asta. Dar cumva nu sunt atât de bucuroasă…  eu tratez bărbații de parcă sunt niște obiecte irelevante și nu e ok deloc. În primul rând pentru că de obicei un tip sfârșește prin a alege tipa care nu-l face să se îndoiască de masculinitatea lui prea mult. Sunt atâția tipi care spun că vor o femeie inteligentă și independentă, dar foarte puțini care știu ce să facă cu ea. O femeie inteligentă nu-ți cântă în strună, nu-ți caută scuze, nu-ți cere ajutorul la orice, nu se vaită toată ziua, nu are nevoie de banii tăi, de mașina ta, de cunoștințele tale sau de mai știu eu ce. Ea are nevoie de timpul și atenția ta. Atât. O astfel de femeie nu are nevoie de tine, ci doar te vrea și aici încep problemele pentru că bărbaților le place să fie nevoie de ei, să preia inițiativa,  să conducă, să fie utili, să protejeze. Și tipul care îndrăznește să-mi spună că nu e așa, minte. În al doilea rând pentru că îmi e deosebit de greu să respect un bărbat și fără respect nimic nu are rost. Dintre toți tipii  pe care îi cunosc cred că singurul pe care îl respect cu adevărat e cel mai bun prieten al meu. De ce tocmai el? – simplu, el  știe cum să se certe cu mine în așa fel încât atunci când trebuie să-i dau dreptate să nu simt că renunț la control, ci pur și simplu că am greșit.

Dacă ești o fată ca mine, te rog să nu te simți prost pentru că ești prea mult pentru unii, să nu devii mai puțin decât ești ca să te integrezi printre celelalte reprezentante ale sexului frumos. Citește mult. Râzi mult. Bea mult. Fii tu indiferent de ce zic alții. Doar atât am să te rog, dacă vreodată întâlnești un tip pe care îl respecți și în care ai încredere, permite-i să te ia în brațe și să aibă grijă de tine, lasă-l pe el să-ți dea valiza jos din tren,  să conducă, să schimbe becul, să aleagă filmul la care vă veți uita – nu pentru că tu nu poți, ci pentru că prin toate lucrurile astea mici îi vei arăta că îl iubești -. Nu aștepta să-l pierzi ca să înțelegi de ce e important, crede-mă, uneori să fii atât de puternică te face să pierzi ceea ce vrei cu adevărat de la viață: pe cineva care te respectă, admiră, înțelege și iubește.

2 gânduri despre „O fată ca mine

  1. Ma regasesc in aceste randuri si inteleg perfect situatia expusa precum si sfatul,poate pentru ca si eu am patit la fel sau poate pentru ca si eu sunt varsatoare? 🙂
    Mult succes!

Lasă un răspuns

