Plouă, frate

umbrella_by_pauajusa

Azi plouă.  Baaa, frate, vremea mea preferată. Da, frate, vorbesc cu frate că’s din Sud.  Și ce?  Cică m-a lovit Cupidon astă-primăvară și amândoi am pus de-o ciorbă, peste vară s-a cam răcit  iar acum pare că se reîncălzește. Io i-am mai zis și cu alte ocazii că îi chior, da’ n-a vrut să mă asculte. Mama zice că ciorba reîncălzită nu e bună, că scociul nu lipește o inimă frântă așa cum îmi lipesc eu măzgăliturile pe toți pereții din casă, că norocul dacă e să fie, e acolo din prima.  Nu știu dacă să o cred sau nu. Dragostea vine, dragostea pleacă. Am mai făcut asta și înainte. La început pare eternă, apoi îl urăști că te-a înșelat cu dobitoaca aia oxigenată, apoi  pierzi un an din viața ta plănuindu-ți răzbunarea.  Ce să mai, tragedie frate. Asta e, dragostea nu e ca în Rebelde. Eu nu sunt Roberta, el nu e Diego, dar aveam ceva sămânță de scandal în noi. Tu, ai văzut Rebelde, nu e așa?  Îs atâtea chestii care nu-mi mai plac, atâtea chestii care mă dezgustă și mai multe chestii care mă scot din sărite,  dar am de ales? Nu prea. Văd aceleași fețe plictisite la cursuri, ascult același playlist  trist de vreo doi ani da’ măcar îi muzică bună, nu ca răgnetele Deliei, gătesc aceleași feluri de mâncare. Rutină. Rutină. Rutină.  Obișnuiam să fac lucruri mai interesante cu viața mea.  Tu, știi că n-am mai pictat de un an și ceva? Că n-am mai fost high datorită solvenților? Că nu mi-a mai amorțit mâna pe paleta cu culori? Că n-am mai adormit cu șorțul  pe mine lângă șasiul neterminat? Ce dracu fac cu talentul meu? Îl irosesc și nici măcar n-am un motiv.  Arta pentru mine era ca sexul, ca o țigară la cafea dimineața pe stomacul gol, ca un drog. Intram în transă vreo două, trei săptămâni, nu ieșeam din camera mea, abia mâncam, ascultam Mozart cu volumul la maxim și cream din toată tragedia asta zisă și dragoste ceva frumos.  Simt cum devin o clonă, cum îmi pasă de manichiura mea mai mult decât de ideile mele, cum alerg de colo colo pe tocuri ca o pițipoancă lipsită de creier, cum port bluzițe de mătase călcate perfect. Da’ frate, îmi e dor să fiu o boschetară care își roade unghiile, citește S.F. până dimineața, pictează ca o nebună și nu are bani în buzunare. Dreptul e frumos, dar vreau mai mult. Tânjesc după durere, după plăcere, după dramă. Vreau să simt totul la un alt nivel.

Cică analizez prea mult. Cică fac totul prea personal. Cică nu totul e despre mine. Nu’s centrul universului.  Căcat, chiar nu sunt?  Wow, frate! Tot ce-am crezut despre viața asta e o minciună. Vrei să spui că Soarele nu se învărte în jurul meu? Bă, ești prost?  Pierderea lui… păi nu?! – îs caterincă, frate, nu vezi?

Nu știu. O să îl revăd curând și am emoții. Nu, bă, nu din alea cum au aștia de la 3SE. Emoții pe bune.  Gen ca alea pe care le ai când aștepți  să ți se reîncălzească resturile de mâncare la cuptorul cu microunde.  Emoție pe bune, frate. Mă înțelegi tu , așa-i?  Și dacă greșesc? Dacă și el și-o găsit pe una oxigenată și îi bine mersi fericit între coapsele ei?

Cică sunt prea vulgară pentru o fată. Cică o fată nu scuipă, nu râgâie. Ferească Sfântu’! Toată lumea vrea să mă facă feminină ca să reușesc să fac și eu un biet idiot să rămână lângă mine  și să mă iubească. Da’ mie îmi place să beau votcă,  să alerg desculță prin praf, să înjur și să scuip. Frate, nu înțeleg cum poți să mă critici tu pe mine când playlist-ul tău e doldura de manele și Delia.

Frate, plouă. Da’ bă frate. Plouă. Băă, îi fain, băă! Nimic mai simplu. Nimic mai complicat. Nimic mai frumos. Nimic mai urât. Plouă și eu mă gândesc la el. Îl analizez iar și iar. Iau totul personal, iar și iar. Știi de ce fac asta? Pentru că frate, poate tot ce face el nu îi despre mine, dar tot ce fac eu îi despre el.

Lasă un răspuns

