Recenzie: Yellowcard

yellowcard

 

Am descoperit trupa asta uitându-mă la One Tree Hill, serialul meu preferat, și este în prezent una dintre trupele mele preferate deși în acest an au scos ultimul album. E o trupă americană, înființată în Jacksonville, Florida, cântă rock alternativ per total, dar e mai mult punk pentru mine.

Membrii trupei:

  • Ryan Key
  • Sean Mackin
  • Longineu Parsons III
  • Ryan Méndez
  • Sean O’Donnell

 

Albume:

  • Midget Tossing (1997, relansat în 2008)
  • Where We Stand (1999, relansat în 2004 și 2005)
  • One for the Kids (2001)
  • Ocean Avenue (2003)
  • Lights and Sounds (2006)
  • Paper Walls (2007)
  • When You’re Through Thinking, Say Yes (2011)
  • Southern Air (2012)
  • Yellowcard(2016)

 

Melodia mea preferată este Empty Apartment, ador sunetul vioarei în toate melodiile lor, dar cel mai mult îl ador în aceasta.  Au melodii despre cancer, despre război, despre relații, despre despărțiri, începuturi, cam despre orice.  Sunt grozavi!

 

Lasă un răspuns

