NU. DA. NU.

sdjzry40rse-josh-calabrese

  Am obosit să fiu refugiul tău, dar să nu-mi spui niciodată acasă. Am obosit să te privesc de la depărtare. Am obosit de mult, dar am continuat oricum pentru că am crezut că e vina mea.  Nu este.  Vreau pe cineva hotărât. Merit pe cineva hotărât. Știu ce defecte am.  Plâng mult, urmăresc cel puțin douăzeci de seriale, mă plictisesc repede,  sunt nerăbdătoare,  sunt prea directă, prea impulsivă, prea agresivă, prea rece și distantă cu oamenii pe care chiar îi iubesc. Însă știu la fel de bine ce calități am. Sunt sinceră, înțelegătoare, pasională, creativă, intensă, matură, loială, hotărâtă, perseverentă, deșteaptă,iubesc natura, arta. Da, nu sunt frumoasă – oricum frumusețea e calitatea femeilor care n-au nicio calitate -.  Nu mă încurc cu jumătăți de măsură și nu cred în nuanțe de gri.

Ai dreptate, am putea aprinde întreg cerul impreună. Avem ceea ce caută mulți, încredere, prietenie, respect și scânteia. Știi cât de norocoși suntem? Tu mă cunoști mai bine ca oricine, dar nu știi ce vrei de mine – nu pot să aștept să te hotărăști, vreau, insă timpul e atât de prețios -. Eu vreau să văd seriale cu tine, apusul de soare seară de seară, stelele în nopțile calzi de vară. Vreau să împărțim liniștea unul cu altul, să ne bucurăm de muzică, mâncare și somn. Vreau lucrurile astea simple, nimic extravagant, nimic deosebit.

Nu cred că îți dai seama cât de bine îmi faci. Sunt o persoană mai bună în preajma ta, mai calmă, mai răbdătoare, mai grijulie. Nimeni niciodată nu a reușit să mă domolească, tu o faci fără să încerci.

Sper că NU. DA. NU. ăsta al nostru se va termina bine pentru amândoi.

Lasă un răspuns

