Albastru de Cobalt

_lzctgpjyge-gaelle-marcel

Pe inimioara mea de pluș – jumătate de culoarea alb, jumătate de culoarea negru unde scrie ich liebe dich – tu ești o frunză aurie cu pietricele colorate atașată cel mai sus pe partea de culoarea negru. Ești o frunză pentru că ne-am cunoscut toamna, anotimpul meu preferat. Nu e de mirare că acum ești persoana mea preferată.

Cactusul cu numele tău este specia gymnocalycium mihanovichii hibotan de culoarea galben, la fel ca părul tău. Iubesc părul blond, e atât de frumos, de delicat. Habitatul natural al acestor cactuși este în America de Sud,  continentul meu preferat.

Melodia care mă face să mă gândesc la tine este Yellowcard-Lift a sail.

Nuanța ta este Albastru de CobaltPentru că pari atât de trist, dar atât de puternic, pentru toată lumea crede că nu-ți pasă de nimeni și nimic, dar eu cred că de fapt îți pasă prea mult și nu vrei să se observe, pentru că ai un mod al tău de a atrage fără să te chinui, exact ca un magnet (cobaltul este folosit pentru fabricarea magneților). Ai acel ceva care face o fată să te vrea.

Nu cred că sunt suficientă pentru tine. Mereu am fost bizară, plină de subtilități, de lucruri abstracte, de viziuni incerte, melancolii dureroase, lacrimi inutile, visătoare, impulsivă, violentă, neatentă, egoistă, dramatică, dezrădăcinată. Îmi e teamă să te pierd pentru că nu cred că merit pe cineva ca tine. Tu nu crezi când îți zic toate acestea și rămân fără metafore care să îți explice, fără melodii care să exprime ceea ce eu nu pot, fără gesturi care să te surprindă, fără priviri calde care să te atragă. Crezi că a fost la fel cu toți ceilalți, dar nu a fost. Înainte de tine nu am știut ce înseamnă să ai nevoie de cineva, să ai încredere în cineva atât de mult, să dai dreptate altcuiva, să renunți la orgoliu și să-ți ceri iertare indiferent cum pentru că îți pasă prea mult ca să lași o simplă ceartă să intervină. Tu ești prima persoană care m-a privit în ochi și mi-a văzut sufletul. Tu înțelegi ceva ce nimeni altcineva nu a înțeles la mine. Tu nu mă vrei fiindcă ai nevoie de empatia mea, nu mă vrei nici pentru că sunt ciudată sau inteligentă,  nici pentru corpul meu, ci pur și simplu pentru că eu sunt eu. Am găsit în tine tot ceea ce credeam că este un mit. Am găsit dragoste. Acel gen de dragoste care există în filme, care te ia prin surprindere și te dezarmează într-o clipă. E mult mai mare decât acel sentiment de in love, e ceva ce a crescut încet și sigur odată cu respectul, admirația și încrederea. De fiecare dată când te îndepărtezi mă speri, devin agitată, de parcă propria-mi piele nu mi se mai potrivește, de parcă mă dezintegrez. Teama asta mă paralizează, nu pot să fac sau să spun ce vreau de fapt. Teama asta mă face să comit tot felul de gesturi imprudente despre care bănuiesc că îți displac.

 

Lasă un răspuns

