Meriți mai mult

zhhajeox8pa-ivan-karasev

Mereu am fost obsedată de mister, de lucruri ambigue, de durere și în timp am devenit un o ființă ambiguă, misterioasă, plină de durere. Nici măcar nu mă mai supăr când cineva pleacă din viața mea pentru că sunt prea complicată. Toți îmi spun „meriți mai mult” adevărul este că ei nu prea vor pe cineva ca mine. Meriți mai mult e un mod diplomatic de a spune du-te dracu. Nu înțeleg de ce inima mea e atât de proastă, e mereu la fel, aceași placă. Ce e neînregulă cu mine? De ce dau tot ce e mai bun din mine celor mai nepotrivite persoane? Văd tot ce e mai bun în oameni și acest lucru mă distruge puțin câte puțin.

Trebuie să renunț la ideea că într-o zi cineva mă va iubi la fel de mult cum iubesc eu pentru că nu se va întâmpla. Adevărul e că eu mereu voi fi cea care iubește mai mult într-o relație, cea care indiferent ce i-ai face va fi acolo pentru tine. Odată ce am ajuns să te iubesc e pentru totdeauna, nu știu cum să nu mai iubesc pe cineva.

Nu trebuie să o zici, știu deja, vrei să plec. E ok. Am plecat deja. Nu cred că ne vom mai revedea. Vreau să fii bine. Să ai grijă de tine. Să fii fericit. N-o să-ți amintești de mine, niciunul din voi nu o face, eu sunt fata aia care îți ține inima  caldă până când găsești ceea ce cauți cu adevărat. Sunt interesantă o perioadă, apoi devin prea mult.

Ce simt acum e atât de ciudat, credeam că o să doară, dar nu doare… e doar un sentiment de gol, de parcă nici nu ai existat.

6 gânduri despre „Meriți mai mult

  1. Meriţi mai mult pentru că ești diferită, nu ești o copie – ca altele 🙂 Iţi spun eu că te va lovi iubirea când nu te vei aștepta, după cine știe ce colţ 😊 și eu am trecut prin multe și credeam că pur și simplu asta mi-e soarta, dar nu a fost așa! Cheer up, kid!

      1. Ești o luptătoare, o să treci peste, sunt sigură! E normal să ai nevoie de o perioadă de refacere in care poate vei fi mai tristă, dar trece ea! 🙂

Lasă un răspuns

