Nu azi

zue1ws2b0my-clem-onojeghuo

Am avut o zi de c***t și am avut nevoie de tine, ca de obicei. Ai fost acolo ca de obicei, dar a fost diferit. Ceva e diferit. Ceva te nemulțumește. Știu pentru că știu. Te cunosc mai bine decât crezi. Dar nu o să spui ce ai niciodată, dacă te întreb negi. Există un ținut al oamenilor pasiv agresivi și tu ești regele (da, mă uit la Grey’s Anatomy a treia oară). Nu vreau să mă mai chinui să fiu drăguță cu tine (nu e în natura mea) doar ca să vezi că-mi pasă. Sunt rece – obișnuiește-te! Eu nu iau oamenii în brațe, nu spun te iubesc, nu-mi place să fiu atinsă, nu menajez sentimentele altora, am nevoie de spațiul meu,  am toane multe – azi te vreau, mâine nu te mai vreau -, îmi place să mă cert, mă vait pentru orice tâmpenie, vorbesc mult, sunt agitată, mereu spun tot ce gândesc fără filtru, nu sunt o romantică incurabilă (știu că par a fi, dar nu sunt).

Când zic „ai grijă”, „poftă bună”, „noapte bună”, „succes” de fapt spun te iubesc. Când desenez ceva pentru tine, de fapt te iau în brațe. Când îți dau un cadou, de fapt îți arăt că mi-a fost dor de tine. Îți spun orice – încrederea e  cel mai fidel mod în care eu înțeleg dragostea. Știu că scriu despre dragoste, dar eu nu-mi exprim sentimentele, nu pot, nu știu cum. E prea mult pentru mine. Nu știu ce vrei de la mine, am obosit, nu pot să dorm, nu pot să mănânc, nu pot să postez melodiile mele preferate pentru că nu toate sunt despre tine ( ca asta, e preferata mea fără să am un tip anume în minte, de fapt parcă vechea eu vorbește cu noua eu) și nu vreau să te îndepărtezi doar pentru că nu-ți postez melodii.  Eu știu că te vreau și tu știi acest lucru, ți-am spus-o expres, te vreau așa cum ești comod și irașcibil. Te accept așa cum ești, nu știu dacă ai observat, eu nu vreau să te schimbi – tu de ce vrei să mă schimbi pe mine?  Ce vrei să-ți demonstrez?  De ce crezi despre mine tot ce e mai rău?  De ce tot crezi că tot ce îți zic e o mare abureală? – nu e. E așa greu de crezut că aș putea fi îndrăgostită de tine? Chiar mă simt jignită. Poate am multe defecte, dar eu sunt o persoană loială care nu crede că a te juca cu sentimentele altora e un sport. Am fost rănită, știu cum e, am fost înșelată, știu cum e – nu voi face același lucru altei persoane vreodată.

Nu o să-ți demonstrez nimic. Nu o să mai fiu drăguță. Nu o să mai încerc atât de tare. Nu e vina mea că tu nu-mi vezi eforturile. Nu e vina mea că tu nu accepți. Nu e vina mea că tu mă îndepărtezi (și eu sunt persoană pe care nu o îndepărtezi ușor, eu nu renunț la oamenii de care îmi pasă). Tu ești cel care nu vrea să-și asume. Tu ești cel care nu vrea să riște. Doar pentru că nu te iubesc așa cum ai vrea tu să o fac, nu înseamnă că nu o fac – lasă-mă să te iubesc așa cum știu eu sau lasă-mă să plec.

 

 

 

4 gânduri despre „Nu azi

Lasă un răspuns

