This or That Book Tag

this-or-that-book-tag
Am fost provocată,   a trecut foarte mult timp de când  nu am mai primit o provocare pe blog și sunt foarte încântată, mulțumesc mult Bookysme (Praf de Stele). Nu prea m-am implicat în ultima vreme pe lumea wordpress, dar e timpul să o fac din nou.

Aici sunt regulile:

  • Menționează creatorul tag-ului
  • Menționează blogger-ul care ți-a transmis ție tag-ul
  • Alege o opține din cele de mai jos
  • Dă tag altor 5 persoane pentru a realiza acest tag.

 

Preferi cititul în pat sau în alt loc?

Îmi place să citesc stând în fotoliu, noaptea sau pe vreme posomorâtă, cu o cana de cafea lângă mine, picioarele atârnate într-o parte și să mă învelesc cu păturica mea preferată. Când nu sunt la mine în apartament îmi place să citesc în pat.

xzihaa09jcs-alice-hampson

Personaj principal feminin sau personaj principal masculin?

Depinde. Sunt o feministă convinsă, dar nu întotdeauna prefer personajul principal feminin. Cel mai mult contează felul în care este construit pesonajul, alegerile pe care le ia, principiile pe care le are, lucrurile în care crede și pe care le susține. De cele mai multe ori personajul meu principal preferat este cel care încă de la început are soarta pecetuită.

dark_by_slevinaaron-d5mam2l

Gustări dulci sau gustări sărate?

Din nou, depinde. Dacă citesc ceva adoleșentin, de dragoste cel mai probabil gustările mele vor fi sărate, iar dacă citesc ceva profund gustările mele „vor fi ciocolată”.

Trilogii sau serii alcătuite din mai multe volume?

Serii alcătuite din mai multe volume. Citesc cel mai mult S.F. și nu prea are sens firul narativ dacă nu sunt mai multe volume.

Narațiune la persoana I sau la persoana a III-a?

Depinde. Romanele complexe, psihologice, filosofice  îmi plac mai mult dacă sunt scriese la persoana I, simt tot ce simte personajul, trăiesc odată cu el și cam asta caut când citesc ceva profund să trec prin toate stările emoționale ale personajului. În schimb, dacă citesc ceva ușor, S.F sau romane polițiste nu am preferințe.

secret_garden__part_two_iii_by_slevinaaron-d6td6lq

Librărie sau bibliotecă?

Librărie. Cărțile pe care le citesc devin o parte din mine și nu le-aș mai putea înapoia. Le colecționez.

the_old_books_by_anchyee-d36h4yz

Cărți care îți provoacă râsul cau cărți care te fac să plângi?

Ambele. Uneori simt nevoia să regăsesc sensul vieții alte ori simt nevoia să fug de problemele mele.

Copertă albă sau copertă neagră?

Neagră.

Roman psihologic sau roman de acțiune?

Psihologic în principiu, dar fac multe excepții de la regulă.

Provoc mai departe pe Bianca (Jurnalul unei violoniste îndrăgostită de cărți), pe  Fata Nergana, pe Audrey (The Sagittarius Books), pe O pisică neagră și pe The Face of Silence

10 gânduri despre „This or That Book Tag

  1. Mulțumesc pentru că mi-ai acceptat provocarea! Îmi plac răspunsurile tale! ^_^
    Ce SF-uri ai recomanda pentru un începător așa ca mine? Am citit primul volum din seria Constelații de Meagan Spooner & Amie Kaufman care prezintă câteva elemente SF, dar aș vrea să încerc cărți bazate mai mult pe ele. 🙂

    1. Ma bucur că îți plac răspunsurile mele. 🙂 Seria mea preferată de romane S.F. este Instrumente Mortale de Cassandra Clare și ți-o recomand, nu e chiar S.F., e mai mult ficțiune, dar e foarte complexă, in sensul că sunt combinate mai multe genuri.

  2. Mulțumesc de provocare! Sper să pot răspunde în curând. 😀
    Mi-au plăcut întrebările pentru că îți dau voie să vorbești liber despre plăcerea cititului. Mă gândeam că voi găsi aici o leapșă cu fel și fel de titluri pe care nu știu când aș fi apucat să le citesc. Dacă. Dar nu a fost așa. 😀
    Lectură plăcută în continuare! 🙂

Lasă un răspuns

