Prietenii mei

16521523_1834591836797315_1166321148_n

De câte ori scriu ceva personal o fac ca să mă vait, dar azi scriu despre cei mai minunați oameni din viața mea. Am realizat că petrec prea mult timp gândindu-mă la oamenii care n-au avut răbdare cu mine și prea puțin mulțumindu-le celor care m-au acceptat așa cum sunt.

Azi scriu despre prietenii mei. Ce zic eu prieteni? – au devenit familia mea. Stiu că sunt o persoană dificilă căreia îi place să se certe. Încăpățânată. Răutăcioasă. Rece. Știu că sunt greu de iubit. Știu că îmi deschid inima greu. Știu că sunt dementă. Știu că mă supăr ușor. Știu că iau totul prea personal. Uneori și mie îmi e greu să mă iubesc sau să mă accept așa cum sunt. Sincer, nu știu cum reușiți, dar vă mulțumesc.

Ne cunoaștem de trei ani. Noi eram redacția, ne pierdeam vremea „La Bârlog”. Îmi amintesc perfect cum lui I. i-am zis că o să ne înțelegem bine deși nu știam cum o cheamă doar pentru că avea un lănțișor cu zodia balanță sau cum C. mă enerva când mă certa pentru că nu eram serioasă. Apoi l-am cunoscut pe L. care e genial. Apoi pe D. care e sufletul meu pereche. Dar cea mai importantă dintre ei toți este I2, cea mai frumoasă, cea mai inteligentă, cea mai mică – e preferata mea.

#labârlog #revista #teatru #fundulea #falticeni #I2epreferatamea #nupotvorbicuvoidingroaptă #pecâmp #căpșunicile #eminescu #odobescu #cje #nuțufăiala #birlic #zmeura #birlicnemulțumit #my18birthday #nufiisanda #diriguteiubeste #apusuri #roaba #inghețatălaunleu #C.emamanoastră #labar #frișcă #skipbo #I.sbirthdays #biclele #turedeoraș #C.poza #colinde #scovergi #dormărunt #ploaiedestele #taiemlemnedefoc #chitara #visinată #dulceațădevisine #sense8 #punepeinsta #automatica #mateinfo #geografie #limbistrăine #drept #a8aenaspa 

Nu am crezut niciodată că pot exista astfel de prietenii, atât de strânse, e ca și cum îi cunosc de o viață. Când am plecat credeam ne vom îndepărta, am greșit. Avem toți cam aceleași gusturi, ascultăm aceeași muzică, suntem pasionați de artă, ne place să știm multe despre multe, ne uităm la prea multe seriale, dar în același timp suntem atât de diferiți. Orice fac (de la ce-am mâncat, până la tipul nou pe care-l plac) vreau să le spun lor, parcă nu e real dacă nu știu și ei. Abia aștept să ajung acasă ca să ne vedem din nou (am prieteni și aici, dar nu e la fel). Suntem atât de marfă! Serios! Sper să fim așa mereu.

Vă iubesc kids! ❤

 

Lasă un răspuns

