E atât de simplu

5ihz5whosqe-chris-lawton

Nu vreau să plec…

Vreau să am rădăcini…

Vreau să mă vrei..

O să-mi fie dor de tine…

chiar nu vreau!

chiar vreau!

chiar să mă vrei!

foarte dor!

Stelele clipeau. 

Plantele iubeau.

Părul îmi e gri.

Oasele mă dor.

 Mă întreb oare ce înțelegi tu din toate metaforele mele? Oare ce vezi tu în ochii mei? – durerea/ dragostea/ goliciunea… poate le vezi pe toate, poate vezi doar frânturi, poate nu vezi nimic. E ciudat că mă întreb acest lucru… probabil că tu mă cunoști cel mai bine.

  Eu sunt fata care vede dragoste și fuge în direcția opusă. Tu mă faci să stau neclintită, să aștept, să am încredere, să mă vindec. Știu ce vreau de la tine (vreau te sărut, să te iau în brațe, să râd cu tine, să mă joc în părul tău, să pierd timpul cu tine, să impărtășim liniștea). Știu ce pot să îți ofer. Știu că am fi grozavi împreună. Dar vreau să mă vrei pentru că chiar mă vrei, la fel cum vreau să încerci pentru că chiar vrei să încerci, nu pentru că asta aștept eu sau prietenii tăi de la tine.

16938436_1094400064040106_2426232502366584566_n

O relație presupune timp, atenție, răbdare și efort și o fată deșteaptă nu zmulge cu forța toate aceste lucruri de un băiat, nici nu-i interpretează gesturile în favoarea ei. O fată deșteaptă știe că un băiat când te vrea, chiar te vrea, o să găsească o cale prin care să spună clar și răspicat asta.

Trebuie să știi, mie nu-mi pasă câte lucruri impresionante ai trecute în CV și câte nu, dacă vrei să urc pe munte cu tine o voi face, dar voi fi la fel de fericită să stau zile întregi cu tine în casă fără să facem nimic. Asta pentru că nu iubesc ideea de tine pe care o am eu în mintea mea, ci pe tine cel real.

 Ți-am dat deja cheia inimii mele, e treaba ta când vei decide să o folosești.

E atât de simplu.

Lasă un răspuns

