Gânduri după ONS

favim-com-36734

M-am trezit goală lângă tip, mă durea capul și îmi era sete. M-am ridicat ușor fără să-l trezesc, am luat halatul pe mine și am mers după apă. Nu mai beau  Jägermeister niciodată! – da, da așa am zis și data trecută…  Cred că beau prea mult! Când m-am întors se trezise, se holba la mine. Fuck! – e prietenul unui tip căruia i-am frânt inima. Ohh, de ce? Cred că devin o curvă. M-a chemat înapoi înapoi în pat. Vrea s-o facem din nou. Ce fac?  M-am pus lângă el. Mă sărută pe gât. E atât de bine. L-am lăsat să mă facă a lui încă o dată. Nu am avut orgasm. Oare a observat că n-am avut orgasm? Cred că nici nu-i pasă! Ce nesimțit! De ce toți bărbații sunt atât de egoiști! Doamne! S-a culcat la loc. Hello, aici nu e hotel băiete!  Am mers să-mi fac un duș când m-am întors sforăia ușor. Serios? Serios? Nu pot să cred! Cum îl trezesc? Vreau să plece? Știu! – îmi usuc părul cu feonul.  S-a trezit morocănos, a întrebat cât e ora și dacă vreau să plece. Am dat din cap că da. Nu mă pot uita la el. Pleacă! Pleacă! L-am condus până la ușă și l-am întrebat dacă o să ne mai vedem. Ce faci? Ești nebună? – Tu nu vrei să-l mai vezi. De ce îl întrebi așa ceva? Cred că îmi e dor de fostul! A bolborosit și el ceva apoi mi-a urat o zi faină. Doamne, sper să nu mă mai caute! Cred că a fost o noapte faină… 

4 gânduri despre „Gânduri după ONS

  1. Cred că a fost o noapte faină, pe care nu o vei uita vreodată. Sper să nu regreţi cele întâmplate. La urma urmei, suntem oameni – avem nevoie şi de plăceri fizice pe lângă cele sufleteşti.
    It’s a must! 😀 Ai grijă de tine, mândro :*

Lasă un răspuns

