Nu sunt ceea ce scriu

do_you_remember__by_jonathoncomfortreed-d3cs288

Nu am fost capabilă niciodată să împart cu cineva apropiat mie ceea ce scriu. Mereu au presupus că știu cine sunt sau ce gândesc doar pentru că au citit ceva scris de mine. Adevărul este că atunci când scriu mă ascund atât de bine printre cuvinte încât nici eu nu mă mai regăsesc total în postările mai vechi. Îmi place să narez la persoana I pentru că mi se pare că e mult mai simplu să stabilești o conexiune între tine și cititori.  Când citesc cel mai mare impact asupra mea îl au cărțile cu o astfel de tactică narativă. Scriu ceea ce mi-ar plăcea să citesc. Scriu ceea ce mie nu mi se întâmplă în viață. Prin scris pot să-mi îndrept greșelile pe care nu le-am putut îndrepta în viața reală, pot să previn anumite acțiuni, pot să modelez realitatea în care trăiesc în ceva mai frumos, mai dramatic, mai tragic, mai pasional, mai semnificativ, mai profund. Pot să-mi scriu happy end-ul. De ce e atât de greu de înțeles?  De fiecare dată când am impresia că în sfârșit cineva a înțeles îmi dau seama că de fapt e o iluzie. Cine sunt și ce vreau nu se regăsește pe blog sau în folderul meu de creații.

9 gânduri despre „Nu sunt ceea ce scriu

      1. Asta clar! Eu ma refeream la faptul ca cei apropiati mie au impresia ca traiesc toate povestioarele pe care le scris aici. Si ma enerveaza. 🙂

      2. Oh! Welcome to the club! 😀
        Nu știu dacă mă citești pe Catchy. 😀
        Eu am avu fooooarte mult istoric cu tot felul de idioți pe planul acesta. E unul din motivele pentru care port… pălărie. Aici și pe fb. :)))

        Eu mă refeream la sensibilitate, emoție, imaginație. O structură interioară care ne definește pe mulți dintre cei care scriem. Și tu o faci minunat.

      3. Poți să fii povestitor. 🙂
        Eu nu cred că scrisul poate fi pus în practică decât așa cum o facem. E un procent realitate, pentru că e o inspirație la bază, din viața personală, dintr-o poveste a cuiva, dintr-o față văzută pe stradă. Eu am scris postarea de azi, de exemplu plecând de la poză.

Lasă un răspuns

