Primul sărut

 

josh-felise-15158

Am  stat cu el la bar, am vorbit despre o grămadă de lucruri, nu vorbise niciodată atât dezinvolt cu mine. Eu nu am apucat să spun mare lucru, nici nu aveam ce, dar uneori simțeam că nu are suficient aer la cât de mult și repede vorbea.  A fumat mult, când a vrut să aprindă a treia țigară l-am rugat să facă cerculețe și am început să le prind. Ce dor îmi fusese de el. Când am ieșit din bar m-a ridicat pe vârfuri și l-am luat în brațe, el m-a prins de mijloc și m-a tras mai aproape.

  • Mi-a fost dor de tine, fraiere!
  • Și mie! Miroși frumos.
  • Levănțică, miros a levănțică, de la balsamul de păr.

Ne-am urcat în mașină, m-a rugat să merg cu el  să-și cumpere țigări și m-a dirijat ca să ies din parcare. Pe drum am tot schimbat melodiile, toate erau despre el, nu voiam să observe, dar el m-a oprit.  A mers și-a luat țigări și apoi l-am dus acasă. Când am oprit mașina în colțul străzii sale, m-a luat în brațe și mi-a zis că ne mai vedem. Aproape instinctiv i-am pus mâna pe fața și i-am zis să mai stea, s-a întors să mă privească în ochi apoi m-am făcut ghem la pieptul lui, a început să mă pupe pe obraji, eu am lăsat mașina pe liber și am dat drumul la ambreaj, el a tras frâna de mână ca să pot lua piciorul și frâna de serviciu apoi a apăsat butonul de avarie.

  • Cum ai luat tu carnetul mă?

Am ridicat din umeri și am oftat. M-a tras din nou aproape și a continuat ce începuse, mă pupa când pe un obraz când pe altul, s-a apropiat încet de gura mea, când m-a sărutat pe colțul gurii am gemut și i-am dat curaj, și-a presat rapid buzele de ale mele, aproape le strivea, am deschis gura fără să-mi dau seama și limba lui mi-a invadat spațiu, avea gust de cafea cu lapte și tutun. Nu am știut ce să fac, am încercat să-l opresc, dar nu puteam să-i rezist,  apoi să râd.

  • Ce-am făcut?
  • Mă gâdili.
  • Unde? Iau mâna.

Ținea mâna destul de aproape de sânii mei, dar nu mă deranja.

  • Sub limbă.
  • Tu vorbești serios?
  • Da.
  • Cine se gâdilă sub limbă?
  • Eu. Poți să pleci acum.
  • Am greșit cu ceva?
  • Nu.

Și a coborât, l-am privit cum își trece mâinile prin păr de parcă comisese cea mai mare greșeală a vieții lui, mi-a făcut cu mâna apoi, nu voia să plec. I-am făcut cu mâna înapoi și am plecat, am dat muzica la maxim, îmi tremura piciorul pe ambreaj și mâinile pe volan. Mirosea a el în toată mașina, Seduction în Black și tutun, îi simțeam gustul de tutun și cafea cu lapte în gură. Doamne! Mă sărutase! Nu mai știu cum am ajuns acasă. Eram atât de beată de el. Nu înțelegeam de ce unii oameni se droghează, puteau pur și simplu să se îndrăgostească și să se sărute non-stop.

6 gânduri despre „Primul sărut

Lasă un răspuns

