Iubește-mă!

nude__by_hystericalemotion

Lipește-mă cu fața de perete, sărută-mă pe ceafă, plimbă-ți buzele pe omoplații mei. Așa, fă-mă să-mi curbez șirea spinării.  Cuprinde-mi mijlocul cu ambele mâini și răsucește-mă spre tine, apucă-mă de maxilar cu putere și sărută-mă, cuprinde-mi gura cu a ta. Vreau să-ți respir aerul. Mușcă-mă de buză, coboară ușor pe gât, dă-mi bretelele sutienului jos, desfă clemele și lasă-l să cadă. Strânge-mi sânii cu palmele. Presează-ți corpul cald de al meu. Așa, cu toată puterea ta! Pune-te în genunchi și dă jos de pe mine ultima bucată de dantelă. Apucă-mă de  șolduri, plimbă-ți mâinile pe fundul meu și strânge. Trântește-mă pe pat și fă-mă a ta. Explorează-mi interiorul. Profită de vulnerabilitatea mea. Fă-mă să te zgârii pe spate. Așa, iubește-mă!

Lasă un răspuns

