Vegan

vegan-1091086_960_720

Am decis să renunț la ouă și lapte. Sunt vegetariană de un an și ceva, am avut pauze, momente în care am simțit că nu contează ce fac. Poate pentru că sunt constant descurajată de cei din jur, poate pentru că îmi e dor să mănânc pește – e singurul tip de carne de care îmi e  poftă – , poate pentru că e destul de greu în România să găsești produsele potrivite pentru o alimentație corespunzătoare și chiar dacă găsești sunt destul de scumpe – eu am buget de studentă, deci… -.

Acum două săptămâni mă gândeam să mănânc din nou carne. Obosisem să nu pot mânca cu colegele mele unde vreau eu, să trebuiască mereu să aleg salata aia oribilă și scumpă din meniu. Mdaa. Dar mi-a trecut. Nu pot să-mi trădez principiile. Am realizat însă că cei care sunt vegan au ambiție, determinare, autocontrol, perseverență, răbdare și compasiune. Nu poți fi vegan fără să ai aceste calități. Uneori e imposibil de greu, mai ales de sărbători și când bei votcă.

Pentru că am decis să fac acest lucru, am să creez o secțiune unde am să tot postez rețete vegan, probabil că voi posta și alternativa vegetariană, cred că e util. Majoritatea vor avea și un video de la ceva vlogăr american, deci e easy. În principiu vreau să postez ceea ce gătesc pentru că, poate, astfel voi convinge mai multe persoane că a fi vegan  nu te privează de gust.

 

7 gânduri despre „Vegan

  1. Mă bucur că ai decis să urmezi acest stil de viaţă. Şi eu sunt vegană de aproximativ un an. Te rog, să urmăreşti documentare pe aceste teme şi dacă ai posibilitatea să vezi un nutriționist, dacă nu, să îți faci singură anumite cercetări pentru a fi mai uşor începutul pentru tine. În România nu este aşa de greu, din punctul meu de vedere să fii vegan…niciunde nu este atât de greu(mă aflu într-o comună mică în Spania acum şi oameni de aici nici măcar nu au auzit de veganism, dar mă descurc extrem de bine şi am, spre surprinderea mea multe opțiuni vegane în restaurantele din apropiere şi în magazine). Cum spuneam, nu e aşa de greu dacă îți alimentezi mereu doza de motivație, dar de asemenea trebuie să fii conştientă de faptul că noi încă suntem o minoritate şi mereu suntem înconjurați cu lucruri mai puțin plăcute de văzut. Dacă îți doreşti, putem vorbi despre mai multe lucruri legate de veganism şi îți pot arată multe canaluri de youtube şi surse pentru a-ți fi mai uşor. Ia-o încet, nu fii dură cu tine şi felicitări pentru decizia ta!

    1. Mă tot informez de ceva vreme. Nu e o decizie pripită, tocmai de aia am fost vegetariană mai bine de un an întâi. Mi-ar plăcea să vorbim mai multe legat de veganism. Multumesc!

Lasă un răspuns

