Păstăi verzi cu orez

Această prezentare necesită JavaScript.

Eu numesc „ asta” mâncare leneșă, pentru că e gata în 30 de minute și nu fac nimic deosebit, îmi asigură necesarul de proteine și mă satur. De obicei îmi gătesc așa când ajung târziu acasă de la facultate.

 Ingrediente: (2 porții)

O pungă de păstăi verzi congelate sau proaspete când e cazul.

O jumătate de cană de orez.

Delicat sau cub de legume pentru supă.

Sare, piper, cimbru, ulei.

 Preparare:

Se spală orezul în apă rece de două – trei ori, se pune la fiert apoi se adaugă cubul/delicatul de legume. Păstările se pun în tigaie cu o jumătate de cană de apă și se scot după ce scade apa. După ce fierbe orezul, nu știu exact cât îl țin, îl gust ca să mă asigur că e gata, se pune în tigaia unsă cu una/ două linguri de ulei, apoi păstăile, sare piper și cimbru. Se prăjesc puțin, amestecate sau separat, depinde cum vrei să arate în farfurie.  E foarte bun, practic și simplu. 🙂

 

2 gânduri despre „Păstăi verzi cu orez

Lasă un răspuns

