Curcubeul se va schimba

Vă rog mult de tot, pe voi, cititorii mei, să îmi spuneți ce vă place și ce nu la blogul meu. Eu cred că sunt prea personală și dramatică uneori, dar am mare nevoie de păreri obictive. Vă rog să fiți cât de critici puteți, nu mă deranjează.

Vreau să-mi fac blogul mai bun. Vreau să scriu mai bine. Am mai multă grijă de mine însumi. Alerg. Mănânc ce trebuie. Am eliminat oamenii toxici din viața mea. Am făcut pace cu trecutul. Pe scurt,  am trecut print-o perioada de tranziție destul de frumoasă și vreau să se observe acest lucru și pe blog.

Va mulțumesc anticipat!

12 gânduri despre „Curcubeul se va schimba

  1. Nu întreba. Scrie cat mai mult ce simți. Nu te vei putea schimba asa cum o cere unul sau altul. Iar forma e mai puțin importanta. Fondul contează și acela ești tu asa cum simți.

      1. Ok. O idee ce să schimbi. Blochează și șterge tot ce te streseză, ca să nu te mai cenzurezi. Bine, ăsta e un sfat pe care ar trebui să îl pun și eu în practică, dar… 😀

Lasă un răspuns

