Psycho in love

f040cd23acdee2be7a4d493362b96623

Ascult aceeași melodie pe repet de două zile (aici), el mi-a trimis-o. Se pare că ascult rap acum. Nici nu sunt sigură dacă e rap sau nu.  Este? Cred că sunt în delir deci nu contează. (aici) – altă melodie care mă obsedează.  E un băiat tare special. Are ochii de culoarea alunei și poartă cămăși coral (aici). Are o privire caldă și brațe primitoare (aici).  Ne-am cunoscut într-o zi de luni. Mi-a adus o bere la halbă, i-am zis că sunt alergică, el a zis: trebuia să inventezi ceva mai bun de atât dacă voiai să scapi de mine, acum sunt curios.  Ce pot zice, m-a făcut să râd. Păcat că nu și-a dat seama mai devreme că sunt nebună, acum e prea târziu (aici). Am vorbit puțin, avea inima frântă, era îndrăgostit de cea mai bună prietenă a lui. Ei bine,  deja avem ceva în comun, și eu eram îndrăgostită de cel mai bun prieten al meu. Am băut prea mult în acea noapte. Mult prea mult.  Am ajuns să-l sărut și a fost perfect. I-am dat block fostului  care spera la o împăcare, m-am îndepărtat iremediabil de cel mai bun prieten al meu (aici).  Cred că dorm prea puțin. Cred că petrecem prea mult timp la el în apartament. Nu am vrut să scriu despre ceea ce se întâmplă, nu am vrut să fie real (aici). Prietenele mele cred că mă droghez (aici), dar lui nu-i pasă (aici). Nu știu cât o să dureze, dar mă bucur de senzație. Mi-a fost dor să am fluturi în stomac, mi-a fost dor să plutesc pe al nouălea nor, mi-a fost dor să mă doară mușchii feței pentru că zâmbesc prea mult. Să te îndrăgostești merită, chiar dacă nu durează mult (aici).

P.S.: Fiecare „ aici ” e o melodie.

3 gânduri despre „Psycho in love

Lasă un răspuns

