Mantichora

fa21e027903ee7ca0139601681a79077

Dragostea noastră are trei rânduri de dinți, corp de felină  și coadă de scorpion.

E un monstru mitologic cu ochii verzi, culoarea hipnozei.

Venele tale sunt verzi, ale mele sunt albastre.

Pielea ta frige mereu, a mea e ca gheața.

Cald și rece. Alb și negru.  Răsărit și apus.

Hmm.

Unii ar spune că eu sunt înger și tu demon.

Poate sunt 99% înger și 1% demon.

Poate ești 1% înger și 99% demon.

Poate ai trezit la viață tot ce era mai rău în mine.

Poate eu am trezit tot ce era mai bun în tine.

Demonii mei dansează pe aceeași muzică ca ai tăi.

Dragostea noastră s-a născut pe tărâmul Hades și a crescut pe tărâmul lui Zeus.

8 gânduri despre „Mantichora

Lasă un răspuns

