Stare #9

e438588d993f64e9890cd12528af0632

Am avut cel mai straniu sentiment azi în timp ce stăteam la masă cu prietenii mei. Am simțit că joc un rol. Mă jucam pe mine. O eu care nu mai există. Nu mai simt  nevoia să discut despre niciunul dintre lucrurile care mă obsedau cândva. Prietenii mei nu știu despre ONS-urile mele, despre mahmurelile mele,  despre noua mea relație, despre muzica nouă pe care o ascult, despre cartea pe care o scriu, despre nopțile în care am plâns, despre grijile mele, despre plăcerile mele, despre glumele mele, despre oamenii care mă văd zâmbind. Îi învinuiesc? – nu.  Vreau să vorbesc cu ei despre metamorfoza mea? – nu. Nici nu cred că ar înțelege… Niciunul dintre ei nu vor veni în orașul meu ca să înțeleagă. E diferit, chiar este, oamenii, comunitatea, spiritul.  Sunt îndrăgostită și fericită. O să dureze? – probabil că nu, am 21 de ani, nu e menit să dureze. Am devenit atâtea chestii mișto, fac atâtea chestii mișto, citesc atâtea chestii mișto, cunosc atâția oameni mișto.  Știu cum să fiu fericită doar cu mine însumi, nu am crezut niciodată că e important, mi se părea un clișeu. Hmm. E adevărat. Îmi sunt mie însumi suficient.

Eu mereu am fost singuratică.  Nu sunt genul care are prietenii de durată. Mă plictisesc la punct. Poate e greșit, poate nu e. Am această filosofie, dacă le pasă,  știu unde să mă găsească.  E ciudat, o fată pe care o cunosc de câteva luni are mereu timp să mă sune deși are cursuri, merge la bibliotecă, e voluntară, mai are și alți prieteni, doar așa ca să mă întrebe dacă sunt bine. Nu există ceva care să te facă să te simți mai apreciat decât un om care își rupe zece minute din timpul lui doar ca să afle dacă ești bine. Mdaaa.

3 gânduri despre „Stare #9

Lasă un răspuns

