21 de melodii

c680ac693664560fbb885da4a7d9fd24

Am vrut să scriu 21 de melodii care îmi descriu viața perfect, dar era titlul prea lung (urăsc titlurile lungi, sunt foarte neatractive).

  1. Lenka – Trouble is a friend (aici). Eu încerc să fug de dramă, dar ei îi place compania mea.
  2. Sia – Big girls cry (aici).  Melodia aceasta descrie metamorfoza mea.
  3.  Urma – Buy me with a coffee (aici). E nevoie să explic?
  4. Ed Sheeran – Save myself (aici). Mi-ar fi plăcut extrem de tare dacă ar fi apărut această melodie când am început eu să mă debarasez de toate relațiile toxice din viața mea.
  5. Linkin Park (feat. Kiiara) – Heavy (aici).  Am melodia de la cineva care îmi repetă constant că nu totul este despre mine. Eu tot cred că este.
  6. Enrique Iglesias – Quizás (aici). Nu e nevoie să spun ce înseamnă tata pentru mine.
  7. 4 Non blondes – What’s Up (aici). Noroc cu Sense 8. Iubesc melodia aceasta, îmi dă o incredibilă stare de bine.
  8. Florence + The Machine – Never Let Me Go (aici). Am momente când sunt mult prea tristă, pentru mine, melodia aceasta e despre depresie.
  9. Yellowcard – Empty apartment (aici). E tonul meu de apel.
  10. Happy Hippie Presents: Different (Performed by Miley Cyrus & Joan Jett) (aici).
  11. Etta James – It’s a Man’s Man’s World (aici).  Sunt o feministă.
  12. ELUVEITIE – The Call Of The Mountains (aici). Dacă natura ar putea cânta, asta ar spune.
  13. Bring Me The Horizon – True Friends (aici). Tot ce nu i-am putut  spune unui vechi prieten care m-a învățat ce înseamnă să fii trădat, dezamăgit și rănit.
  14. BANKS – Goddess (aici). Tot ce i-aș spune fostului, dar n-o voi face.
  15.  Anna Kendrick – Cups (Pitch Perfect’s “When I’m Gone”) (aici).
  16. HONNE – No Place Like Home (feat. JONES) (aici).
  17. Ed Sheeran – Drunk (aici). Iubesc votca.
  18. Sara Bareilles – She Used to Be Mine (aici). Dialog cu Alina cea de la 16-17 ani.
  19. Law School” (Payphone by Maroon 5 Parody) by Chocolate Ghost House (aici).
  20. Linkin Park – Numb (aici). Tot ce-am simțit în cei patru ani nenorociți de liceu .
  21. Lauryn Hill – Too Good To Be True (aici).

Ultima melodie e despre cât de greu îmi e mie să am încredere în iubire după o relație toxică. E despre felul în care mă simt acum. Despre cât de greu mi-a fost să mă las pe mine să las acest sentiment să mă stăpânească. Nu-mi mai pasă dacă voi fi rănită, dacă la final o să-mi zică că sunt nebună, dacă mă vrea pe bune sau nu, dacă o să-și renege propriile melodii.  Iubirea e o chestie rară, vreau să o simt din plin.

7 gânduri despre „21 de melodii

      1. Looks like a 5 is as high as you can vote on this article, however in this comment section I have the opitorunpty to vote as high as I like, so I vote a 10 on this article. What you did is great!!!

Lasă un răspuns

