12 de motive pentru care îi sunt recunoscătoare fratelui meu

 

untitled_by_zlodziejdusz-d9ovtfp

Când fratele meu avea cinci ani, ieșea la poartă cărând porumb din magazie și striga la barză să-i aducă o „frățioară”. Când m-am născut a dormit cu mine în pătuț ca să nu mă simt singură. L-am venerat toată copilăria, uneori încă o fac.

1. Pentru că a avut grijă de mine

A fost o grijă constantă. O grijă diferită de cea pe care o primești din partea părinților, ei pot fi sufocanți uneori.

2. Pentru că m-a învățat să fac tot ce fac băieții

M-a învățat să schimb uleiul de motor al mașinii și unde se află fiecare piesă (mașinile sunt pasiunea noastră). M-a învățat să joc fotbal cu toate regulile lui, să lovesc cu pumnul, să merg pe bicicletă  fără mâini sau într-o roată, să pescuiesc, să înot.

3. Pentru că m-a luat cu el în gașca de băieți

Băieții se distrează mult mai bine. Au o sumedenie de discuții inteligente, dar majoritatea sunt ridicole și amuzante.

4. Pentru că mereu  a fost partenerul meu în crime

Aproape în orice familie cu doi copii, băiat și fată, tatăl ține cu fata și mama cu băiatul. Noi știam acest lucru și ne foloseam de el în beneficiul nostru. De fiecare dată când eu făcea ceva pentru care aș fi fost pedepsită de mama ziceam că a făcut-o el, lui oricum nu-i făcea nimic. Și invers. Eram o echipă, noi împotriva lor.

5. Pentru că m-a învățat cum ar trebui să se comporte un tip cu mine

M-a iubit mai mult ca orice. M-a respectat. A avut încredere în mine.  M-a asculat. A crezut în mine. Aceste cinci lucruri m-au făcut pe mine să înțeleg cum ar trebui să se comporte un tip cu mine.

6. Pentru că m-a ajutat să înțeleg cum gândesc băieții

Cel mai folositor lucru din viața mea. M-a scutit de o grămadă de lacrimi. Dacă se joacă jocuri video – dă-i băiatului pace. Dacă merge la fotbal – nu-l suna. Nu vorbi în timpul filmelor. Nu-l critica, îndrumă-l. Lasă-l să doarmă. Nu te supăra când se îmbată.  Nu te supăra când iese cu băieții. Mereu, repet, mereu tratează-i mașina cu respect – scutură-ți picioarele de zăpadă!!! – închide ușa frumos. – nu-ți pune accesoriile peste tot pe bord.  Nu căuta subînțelesuri în ceea ce spune (mi-a luat ceva timp să înțeleg de ce). Nu râde de el în fața prietenilor lui. Când te cerți cu el, nu aduce vorba despre lucruri pentru care v-ați mai certat deja – trecutul e trecut! Nu vorbi cu absolut toate prietenele tale despre el.  Nu sunt doar niște reguli pe care mi le-a trasat, am înțeles de ce nu le place când facem toate aceste lucruri. De asemenea, am înțeles ce vrea cu adevărat un tip de la tine.

7.  Pentru că mereu m-a protejat

De mine însumi. De colegii răutăcioși. De băieții care mi-au frânt inima. De tipii care se luau de mine pe stradă.

8. Pentru că mereu m-a susținut și apărat

Când am început să desenez. Când am scris ceva frumos. Când am avut un examen. Când am făcut ceva pentru prima oară. Când a trebuit să repar o greșeală. Când m-am îndrăgostit de unul dintre prietenii lui. Când am devenit vegetariană.

9.  Pentru că a fost cel mai mare critic al meu

Fac multe greșeli și nu mereu realizez acest lucru. El vede, știe și îmi spune. Uneori e blând, uneori nu. Depinde. E blând când știe că voi înțelege, și când știe că nu voi înțelege, nu este.

10. Pentru discuțiile despre viață

Fie că a fost vorba despre iubire, relații, prieteni, scopul în viață, depresie, fericire, durere, mereu am vorbit cu el. Discuțiile cu fratele meu nu sunt niciodată la fel ca cele cu prietenele mele, dar sunt mult mai eficiente.

11. Pentru că nu m-a lăsat să mă sufoc în melodramă

Când sunt supărată, mă gâdilă. Funcționează întotdeaună. Îmi ia înghețată. Mă cheamă să vedem un film. Să bem ceva împreună.

12. Pentru că orice ar fi, mereu mă voi putea baza pe el

Orice ar fi, îl am pe el. Nu sunt singură. Cineva înțelege. Cineva mă cunoaște cu adevărat. Cineva mă iubește.

2 gânduri despre „12 de motive pentru care îi sunt recunoscătoare fratelui meu

Lasă un răspuns

