Stare #11

tim-marshall-114623

Azi am fost fericită. Am văzut șapte filme în acest weekend, am mâncat pizza cu o prietenă apoi am mers la sală împreună, am găsit cel mai perfect avocado ever și acest mic miracol m-a făcut să uit că aproape tot ce mănânc e fără gust (noroc cu sosul picant și cu Jared Leto care este o inspirație pentru mine). Nu am mai fost atât de fericită  de aproape un an.  Eu sunt o romantică incurabilă și o regină a dramei,  mereu am știut dar niciodată nu am îmbrățișat aceste trăsături ale mele, azi, în schimb,  am făcut pace cu demonii mei. I love love. I love to love. I love to be in love. Am decis că nu-mi mai pasă dacă o să fiu iubită la rândul meu; cine a zis că iubirea e validă doar atunci când e împărtășită? Sau, și mai simplu, cine a zis că dragostea are nevoie de validare? Fac tot ce fac cu pasiune. Mdaa, dacă mă supăr pentru că cineva calcă în picioare ceva făcut de mine, indiferent cât de mic ar fi acel ceva, o să fac o dramă. Mdaa, dacă cineva ignoră cu desăvârșire ceea ce simt, o să fac o dramă. Mdaa, dacă prietenii uită să mă sune înapoi, o să fac o dramă.  Sunt ceea ce sunt. M-aș putea schimba. Știu că aș putea fi mai puțin dramatică. Știu că aș putea să nu mă mai îndrăgostesc de tot ce e rănit și frumos. Dar atunci, n-aș mai fi eu. Dacă nu mă voi mai îndrăgosti de tot ce rănit și frumos, nu mă voi mai opri pe stradă ca să adun pietre, conuri de pin, ghinde, frunze; nu îmi voi mai desena pe marginile tuturor caietelor gândindu-mă  la lună; nu voi mai scrie poezii  bizare. Dacă nu voi mai fi regina dramei blogul meu va muri, la fel și creativitatea mea.  Iubesc să fiu doar eu cu mine. Nu o să-mi mai cer iertare pentru că nu am chef să ies tot timpul sau pentru că urăsc să merg la mall, sau pentru că după o oră de socializare sunt epuizată, sau pentru că văd adevăratele intenții ale oamenilor, sau pentru că sunt incapabilă să rămân într-o relație.  Iubesc să urăsc pe toată lumea fără rețineri.  

 Când am venit de sală mi-am făcut un duș fierbinte, m-am dat cu crema mea preferată de corp Sheer Love, am mâncat  o salată verde cu roșii și alune pentru că proteine, mi-am împletit părul, am ascultat Florence and the Machine, am citit puțin, m-am uitat la Gotham, am băut o cafea și am radiat de fericire.

Uite, –- aici –-  – melodia perfectă pentru ziua mea perfectă.

8 gânduri despre „Stare #11

      1. Pai, simplu. Nu mananc sarat, nu mananc zahar procesat. Adica au gust, dar e altfel de gust, cu care eu nu sunt obisnuita.

      2. Sunt foarte multe mancaruri delicioase care nu contin ulei sau sare sau alimente procesate. Mancarea vegana nu trebuie sa fie…fara gust. Poate fi simpla, dar asta nu ar trebui sa insemne ca nu e gustoasa.
        Sper sa gasesti retete pe placul tau curand, after all, ar fi pacat sa te fortezi sa consumi feluri de mancare care nu iti plac doar pentru ca sunt vegane.
        All love.
        -A.🌹

Lasă un răspuns

