Feminitate

17098563_1102117249935054_2910499858031770670_n

Diana ne-a invitat la o discuție despre defeminizare pe Srăduța ei și în timp ce lăsam un comentariu cu părerile mele despre acest subiect am realizat că am mai multe de zis, așa că am decis să  scriu propriul meu articol despre feminitate.

Motivul principal pentru care scriu acest articol este faptul că abia de curând eu am început să-mi descopăr propria feminitate. Obișnuiam să cred că feminitatea este o slăbiciune care mă va împiedica să devin tot ceea ce îmi doresc să devin, însă pe măsură ce mi-am acceptat natura biologică am realizat că feminitatea este o armă mai puternică ca orice altceva. Doar pentru că porți tocuri, fuste și cămășuțe de mătase, folosești ruj și mascara nu înseamnă că ești incapabilă să faci tot ceea ce face un bărbat. Normal că poți. Consider totuși că scopul unei femei în viață nu ar trebui să fie întrecerea cu bărbatul în tot și toate. De ce? – Pentru că, pur și simplu, din punct de vedere biologic suntem construiți diferit, iar acest fapt are  drept consecință faptul că sunt domenii unde bărbații întotdeauna vor reuși mai ușor și invers.

Femei vulgare au existat întotdeauna, nu cred că are legătură cu feminismul sau cu defeminizarea, ci cu educația. Cu cât o femeie este mai prost educată cu atât va fi mai vulgară. E drept că foarte multe fete înțeleg feminismul atât de prost și acest lucru le deformează în cel mai urât mod. Să fii o feministă nu înseamnă că trebuie să te porți cu bărbații de parcă sunt niște creaturi mitice grețoase ce se târăsc, ci că vrei egalitate în drepturi (egalitatea în toate nu se poate obține, tocmai datorită naturii biologice diferite). Această viziune presupune să aperi drepturile încălcate atât ale femeilor cât și ale bărbaților.

De ce cred că feminitatea este o armă?

 Pentru că e o calitate pe care o deții sub formă brută din naștere, tot ce trebuie să faci e să o șlefuiești. Pentru că impune respect. Pentru că e ceva ce reprezentanții sexului masculin nu vor avea niciodată.

 

2 gânduri despre „Feminitate

Lasă un răspuns

