Stare #13

ren-qingtao-42578

Am avut o săptămână lungă. Bibliotecă. Cursuri. Seminare. Sală. All nighter. Opt ore de somn. Sleepover cu o prietenă. Curățenie. Gătit. Sunt epuizată. Am pus remix-ul melodiei Seven Nation Army pe repet, am lăsat apa să curgă, am scăpat de hainele mele și am făcut o baie cu spumă. Pedichiura mea îmbracă culoarea vișiniu și asta îmi dă o stare de bine. Dacă vreodată o să-mi cumpăr un Ford Mustang din anii ’70, o să fie vișiniu. E plăcut să stai în cadă, dacă aș fuma probabil aș fi avut o scrumieră prin apropriere, dar eu sunt obsedată de sănătate și niciodată nu voi fuma. R. obișnuia să-mi spună că nu-și poate imagina cum aș arăta eu fumând sau având vreun alt viciu în afară de propria-mi persoană. Gelul meu de duș miroase a nucă de cocos, iubesc acest miros, ori de câte ori îmi pătrunde în pori simt că cineva mă îmbrățișează. Dar lui A. nu-i place. Când apa s-a răcit, m-am ridicat, am luat prosopul verde și mi l-am înfășurat peste părul ud, iar pe cel mare și alb în jurul corpului, apoi mă îndrept încet spre bucătărie. Îmi fac un ceai de mentă și închid ușa camerei mele în urma mea.  Pun cana cu Harry Potter de la Căpșunici pe birou și apuc crema Sheer Love de la cea mai bună prietenă  a mea, e ciudat că încă îi zic așa, dar indiferent cât diferite am ajuns să fim – ea va fi întotdeauna singura persoană din lume care chiar mă cunoaște. În timp ce m-am dat cu cremă am realizat că mersul la sală începe să se cunoască, încep să arăt mai bine. Pun prosopul pe calorifer și-mi iau perechea preferată de boxeri, mdaa, cei cu Hello Kitty, și un maieu alb pe mine. În timp ce mă privesc în oglindă încep să mă întreb dacă ochii mei sunt intimidanți, misterioși, interesanți sau hipnotici? Sunt verzi – asta e tot ce văd eu, deși cei din jur nu cred același lucru. A. mi-a spus cândva că i s-a părut că sunt interesantă când m-a întâlnit prima oară, dar eu acea noapte mi-o amintesc vag, totuși, sunt destul de sigură că n-am vorbit aproape deloc – cum a ajuns el la concluzia că aș fi interesantă dacă n-am zis nimic? Cred că R. avea dreptate, cel mai mare viciu al meu sunt eu. Dar cum aș putea să nu fiu când cele mai frumoase clipe, ca acestea, le petrec singură?

Lasă un răspuns

