Stare #14

hernan-sanchez-160709

Singurele postări 100% despre mine sunt stările acestea pe care le tot scriu, unele sunt banale, altele pline de dramă, depinde. În ultima vreme am simțit că e cazul să nu mai dau share pe facebook, probabil acesta va fi ultimul post pe care îl distribui pe facebook, părerile (nedorite) ale celor apropiați mă afectează  – m-am săturat de sarcasmul lor, de glumele proaste, de impresiile pe care le au despre mine. Aș vrea să nu mă afecteze, dar din păcate o face. Am șters cam toate pozele cu mine de pe facebook și instagram, am renunțat să mai postez absolut tot ce fac la instastory. De ce? – Pentru că am impresia că se pierde frumusețea momentului imortalizat atunci când toată lumea are acces la el, și pentru că nu mai simt nevoia să am o viață perfectă pe rețelele de socializare. În ultima vreme am făcut curat în viața mea, am mai puțini prieteni.  Uraaaa!! – am făcut mare caz din asta, pentru mine prietenia e ceva sacru, foarte greu iau decizia să rup  o prietenie,  dar când o fac nu dau înapoi. Nu cred în porcăria asta numită: nu am timp; întotdeauna e o chestie de priorități. Problema este că dacă nu sunt o prioritate mai bine nu sunt deloc. L-am lăsat pe A. să creadă că încă vorbesc cu R. pentru că m-a enervat când mi-a zis cât de frumoasă este o tipă. Fuck it! Eu sunt frumoasă! Faptul că el a crezut acest lucru m-a făcut să realizez că nu mă cunoaște. Dude, never ever nu o să mai vorbesc cu R., pot să-l văd arzând de viu că tot nu mi-ar păsa.  Scriu despre el pentru că m-a rănit, tind să devin mai creativă când sufăr, durerea, actuală sau nu, mă inspiră.  Plus că a fost o parte imensă din viața mea, nu pot să șterg pur și simplu trei ani din viața mea. El e primul meu sărut, prima mea relație, prima mea îndrăgosteală, prima mea inimă frântă, prima mea trădare – mdaa, au fost multe premiere. Nu îmi mai e dor de el deloc, îmi e dor să fiu iubită.  M-am prefăcut în ultima vreme că nu am auzit când A. mi-a zis baby în mașină, sau când m-a prins de mână, sau când am primit like de la el la ceva ce scrisesem pentru că era despre persoana lui. Am făcut-o pentru că n-am chef să-mi complic existența cu cineva care nu știe ce vrea, l-am lăsat să creadă că sunt prostănacă și nu văd, l-am tratat așa cum mi-a cerut să-l tratez vara trecută, ca pe un simplu prieten. O fată drăguță ar lăsat de la ea.  Ce bine că nu sunt drăguță! Nu înțeleg drama lui inutilă, lucrurile ar fi fost mult mai simple dacă ar fi știut ce dracu vrea de la mine; eu mereu am fost cât se poate de clară, nu mă joc aiurea. M-am prefăcut că o cred pe X. când mi-a zis că nu i-a dat numărul meu cu intenție lui R. . Mdaa, azi am decis că nu o să mai tolerez aburelile celor din jur.  Azi dau ochii peste cap și mă eliberez de toate porcăriile astea. Îi invit pe toți să-mi dea unfollow și block. Dacă tot e ultima postare măcar să aibă haz.

6 gânduri despre „Stare #14

  1. Ce bine te inteleeeg!!! uite de-aia nici eu nu dau share la ce scriu.Si eu sunt cam la fel.. :/ Nu mai da share, da’ de scris scrie in continuare, ca pe min ema linistesc tot timpul starile astea ale tale, de multe ori ma identific in ele, si zic: „wow, exact asta voiam si eu sa zic” . Iti doresc o seaar frumoasa 🙂

Lasă un răspuns

