Stare #15

annie-spratt-37787

De când am scris ultima stare am fost melancolică și când asta se întâmplă devin în același timp deosebit de sarcastică. Normal că toată lumea a observat, au presupus că sufăr de SPM. Un super om care mă face mereu să mă accept așa cum sunt și să cred că absolut tot ceea ce fac  contează (mai ales faptul că sunt vegan), m-a întrebat care-i baiul, i-am explicat rapid și răspunsul lui mi-a luminat întreaga existență. Îi mulțumesc foarte mult, e o inspirație pentru mine.

„Puștoaico, pe mine m-ai impresionat la interviu și sunt greu de impresionat. Ești foarte hotărâtă și determinată, ești ambițioasă, te concentrezi pe a fi cât mai multe și pe a a face cât mai multe. Vrei să fii perfectă și mereu în control – nu poți. Îți place să scoți tot ce e mai bun din oameni ceea ce nu e comod pentru cei din jurul tău. Îi împingi de la spate să fie și să facă mai mult și mai bine pentru că tu știi că se poate, dar mai și obosești. Cred că ai obosit să fii acolo și să încurajezi pe toată lumea, cred că deși nu recunoști ai nevoie de cineva căruia să-i împărtășești tot. Oamenii care nu dorm de grija ta vor scormoni pe blogul tău fie că postezi sau nu pe facebook. Să știi atât, aș fi vrut să fiu tot ce ești tu la 21 de ani.”

Și acum două zile I., o super prietenă, mi-a făcut câteva complimente, ceea ce e rar pentru ea.

„ Ești tot ce are nevoie omul, jur.  ❤ Serios. Frumoasă, deșteaptă, amuzantă, ai și alte pasiuni înafară de facultate (realizez că e din ce în ce mai greu de găsit) ești ordonată, faci mâncare, asculți muzică bună, îți place viața simplă.”

roberto-nickson-190438

Nu am știut cât de mult aveam nevoie să-mi spună cineva toate aceste lucruri. Am avut nevoia să mă simt apreciată de cei din jur. Știu că țelul suprem este să nu conteze decât ce crezi tu despre tine, dar nu trăiesc izolată într-o bulă, interacționez cu alți oameni și contează ce cred despre mine, mai ales cei pe care îi respect și admir. Sunt obsedată de control, tocmai din acest motiv sunt ordonată, urăsc momentele când nu pot fi eu cea care ține strâns de cârmă și devin o chestie de care nu sunt foarte mândră. Vreau să fiu perfectă, însă trebuie să înțeleg că nu am cum să merg la toate cursurile, să învăț, să fiu voluntară în două asociații, să gătesc, să fac curat obsesiv, să am grijă de mine, să merg la sală, să mă machiez, să vorbesc cu mama câte 30 de minute pe zi, să ies, să citesc toate romanele de care sunt obsedată, să scriu, să pictez, să desenez, să urmăresc cele zece seriale ale mele preferate și să mai și dorm opt ore pe noapte. E imposibil! Trebuie să renunț să mai fiu atât de rea cu mine însumi, am energie limitată. Și chestia este că tind să extind aceste pretenții și la oamenii din jurul meu. Am niște așteptări de la ei pe care nu au cum să le bănuiască – normal că ajung să fiu dezamăgită.

Cât despre toate celelalte lucruri care îmi apăsau pe suflet, ei bine, am ajuns la mai multe concluzii: 1. Nimeni nu-și uită cu adevărat prima dragoste,  nu sunt anormală, e ok.  2. A. m-a rănit și am tot încercat să mă prefac că e totul bine pentru că înainte de toate, pentru mine, el e cel mai bun prieten al meu, însă am realizat că nu pot fi prietenă cu cineva pentru care am sentimente, eu nu sunt pasiv agresivă, spun ce am de spus, dacă e să fie bine dacă nu îmi văd de viața mea. Îmi trecuse, dar în iarnă el m-a întors, apoi mi-a zis că a fost doar în mintea mea. Știu că sunt un pic bipolară, dar nu sunt atât de nebună. 3. Unii oameni nu au meritat niciodată să fie prietenii mei. BFF nu a meritat (cel puțin nu în ultimii doi ani); F. nu a meriat deși am fost prieteni de când mă știu; X.nu a meritat; nici L. nu a meritat. Cred că singura mea prietenă de acasă este I. și probabil că în alte circumstanțe ar fi fost de ajuns, dar prind rădăcini în acest oraș și nu știu de ce mă chinui atât de tare să le tai. De ce nu-mi dau voie mie să devin ceea ce mereu am vrut să devin?

 

Lasă un răspuns

