Playlist-ul nostru

10153627_551780278264647_6172989173294102290_n

Prima melodie pe care am primit-o de la el a fost: Lara Fabian – Je t’aime. Obișnuia să o cânte ca să mă facă să râd pentru că are o voce teribilă. Apoi Emeric Imre – Nebun de alb a devenit una dintre melodiile noastre la Ora Pământului în timp ce stăteam la lumina lumânărilor și cineva o cânta la chitară. Într-o zi când mi-am încrețit părul mi-a zis că sunt frumoasă și apoi mi-a trimis asta: Enrique Iglesias – Hero. Imediat după, am ajuns împreună și am început să-i trimit și eu melodii în loc să spun ce simt, exact cum făcea el. Prima melodie trimisă de mine a fost: Ed Sheeran – Kiss me; el mi-a răspuns cu: Deepest Blue – Give it away. După ce s-a întors de la Olimpiadă și ne-am văzut, mi-a trimis asta:  John Legend – All of me (remix); și astfel m-am îndrăgostit eu de saxofon. Am avut o vară nebună în 2014 plină de remix-uri, dar când a plecat, am plâns și ne-am zis adio în melodii, al lui: London Grammar – Hey Now; a mea: Leona Lewis – Run. Lunile au trecut, îmi era dor de el, chiar voiam să aflu dacă e reciproc, cred că a știut cumva pentru că versurile acestea Robin Schulz – Sun Goes Down feat. Jasmine Thompson  mi-au zis tot ce voiam să aflu. Înainte să vină acasă, i-am trimis o frumoasă baladă din TVD, One Republic – Come Home, iar el mi-a răsuns cu:  Tove Lo – Thousand Miles. Înainte să plece din nou, m-a rugat să ascult: Robbie Williams – Supreme; iar eu l-am rugat să asculte: Ed Sheeran – Photograph.  De ziua mea în timp ce-mi umbla prin albumele cu poze am aflat că sunt aleasa, Robbie Williams – She’s The One.  Ne-am revăzut în primăvară pe băncuța din curtea liceului și m-a rugat să-l sun ca să-i ascult tonul de apel, adică: Dorian- Mare Albastră. La început de mai ne-am despărțit pentru că eu mă săturasem să ne certam din tot felul de motive idioate doar pentru că ne era dor unul de altul, i-am trimis: Shontelle – Say Hello to Goodbye; iar el nu mi-a răspuns. În iulie i-am dat mesaj că sunt în orașul lui, în seara aceea pe o bancă din Hașdeu am ascultat un alt remix: Avicii vs Nicky Romero – I Could Be The One; eu i-am răspuns cu: Emeric Imre – Bună variantă rea. Apoi am avut o altă vară nebună în 2015 cu: Taylor Swift – Style,  de la mine, și One Direction – Perfect, de la el. Când am aflat că m-a înșelat mi-a trimis, DOC & Motzu – Băiatul bun, băiatul rău, dar eu i-am dat block a cincia oară pe facebook. M-a văzut cu un tip la bar și a doua zi am găsit pe Wupp ceva în limba lui: Hooligans – Illúzió, însă eu nu am simțit nevoia să-i dau vreo explicație pentru modul în care alesesem să-mi vindec inima frântă.  În noaptea de Revelion i-am trimis Jordin Sparks – Battlefield pentru că băusem prea mult și îmi era dor de el. În sesiune mi-a trimis: Duke Dumont – Ocean Drive și Robin Schulz & Richard Judge – Show me love (videoclipul spune povestea noastră mai bine decât acest text melodios). La începutul lunii februarie i-am răspuns frumos cu: One Republic – Apologize și nu m-am mai uitat înapoi.

Acum câteva luni am avut o conversație interesantă iar el a recunoscut că alta ca mine nu va mai găsi, Direcția 5 – O fată ca ea.  Ultima mea melodie a fost: Sunset Sons – Remember. Amândoi am ajuns la concluzia că ce am avut noi chiar a fost o poveste de dragoste, că am fi putut avea mai mult dar am fost copii și n-am știut mai bine, că tot ce-am trăit ne-a maturizat și că probabil că ne este mult mai bine unul fără altul acum.

Dacă ar fi să comprim totul într-o singură melodie, aceasta ar fi: Kygo, Ellie Goulding – First Time.

Lasă un răspuns

