De vanilie

freestocks-org-254727

Aș vrea să fiu răsărit, dar eu sunt apus.

Aș vrea să fiu fragilă, dar eu sunt o războinică.

Aș vrea să fiu înțelegătoare, dar eu sunt încăpățânată.

Aș vrea să fiu delicată, dar eu sunt robustă.

Aș vrea să fiu silențioasă, dar râsul meu poate fi auzit oriunde și oricând.

Aș vrea să am o relație lungă și frumoasă, dar eu mă plictisesc.

Aș vrea să nu mă cert cu nimeni niciodată, dar eu sunt mereu împotrivă.

Aș vrea să-mi doresc un soț, dar eu văd căsătoria ca pe o celulă de închisoare.

Aș vrea să-mi doresc un copil, dar eu cred că procrearea e un gest egoist.

Aș vrea să-mi placă panseluțele, dar eu am sute de cactuși.

Aș vrea să fiu elegantă, dar mie îmi place să port converși.

Aș vrea să pot lenjerie intimă albă din dantelă, dar mie îmi place culoarea negru.

Aș vrea să fiu populară, dar toată lumea mă urăște.

Aș vrea să pot fi o fată de vanilie, dar eu sunt ciocolată amăruie.

 

5 gânduri despre „De vanilie

Lasă un răspuns

