Stare #17

16003133_1827575910832241_8003623247227471076_n

Am propria mea cutumă. Prima parte a ei este că îmi numesc cactușii în funcție de persoanele din viața mea. Cactusul meu preferat era acesta din imagine și era numit după persoana mea preferată din întreaga lume.   A doua parte este că atunci când planta se usucă de obicei rup și relațiila cu respectiva persoană. Nu o fac intenționat doar pentru că s-a uscat cactusul, ci se întâmplă concomitent fără să iau eu vreo decizie. Altfel spus când relație cu o anumită persoană încetează se usucă și cactusul. Am tot sperat că își va reveni, i-am dat cu nutrienți, cu soluții, dar nimic nu s-a întâmplat. Eu plâng după plantele mele pentru că au propria lor viață, au o personalitate, o poveste și mai ales o importanță în viața mea.

Cactusul pe care l-am numit după A. s-a uscat.

6 gânduri despre „Stare #17

      1. Uneori, cand este inorat afara, vorbesc cu cactusii. Nu ne intelegem intotdeauna prea bine, pentru ca eu sunt putin peltic, dar ai tai sunt speciali. Si am trancanit despre una, despre alta si mi-au povestit multe. Dar nu pot sa-ti spun, pentru ca am jurat sa pastrez secretul. :)))

Lasă un răspuns

