Pentru tine

eql3w-d4ftc-clem-onojeghuo

Sunt o contradicție. Trebuie să știi că niciodată nu vei ajunge să mă cunoști cu adevărat, așa că încetează să mai încerci. Sunt împrevizibilă. Sunt spontană. Îmi asum riscuri enorme și mereu zic exact ceea ce gândesc. Nu am timp să-ți menajez ție orgoliul. Maturizează-te! Și chiar dacă aș avea timp tot nu aș face-o, nu ne-ar ajuta pe niciunul dintre noi doi cu nimic.  Am curcubelul meu și sunt extrem de fericită cu el. Am lumea mea, nu am nevoie de tine să mă distrezi. Doar pentru că am avut o conexiune acum trei luni nu înseamnă că mă cunoști. Vezi doar ceea ce vreau eu să-ți arăt. Știu că ai impresia că mi-ai ghicit dedesupturile sufletului, dar nu e meritul tău, eu am ales să te las să vezi anumite layere. Nici măcar playlist-urile mele nu-ți vor spune mare lucru despre mine. Sunt mult mai mult decât arăt și oricum arăt prea multe – mai ales online.  Doar pentru că îmi place Jazz-ul nu înseamnă că sunt romantică. Vezi tu, foarte mulți oameni au impresia că mă expun prea mult din cauza blogului, că sunt prea transparentă, că îmi lipsește misterul. Consider că e chiar invers, cu cât arăt mai multe cu atât lumea înțelege mai puțin. E un mod grozav de a ține oamenii superficiali departe de mine. Din punctul meu de vedere, culorile mele preferate sunt singurele care mă dau de gol, doar ele îmi descriu sufletul. Îți spun acum care sunt:

Flesh Colour (carnatine)

Cadmium Yellow Lemon

Magenta Red

Alizarin Crimson

Prussian Blue

Sap Green

Caput Mortuum

Cold Grey

Ivory Black

(oricum nu ai cum să înțelegi ce înseamnă fiecare dintre ele pentru mine).

Nimeni niciodată nu va fi centrul universului meu. Dacă am zis că trec peste să fii sigur că o voi face. Nu stau undeva unde sunt nedorită. Nu bat la uși care nu se deschid. Nu alerg după oameni. Nu implor. Nu deranjez oamenii care m-au făcut să mă simt în plus.

 

Lasă un răspuns

