Stare #18

IMG_20170223_174845

Îmi place mult să merg cu trenul, apuc să mai citesc una din cărțile din lista interminabila numită must read.  Azi citesc Fahrenheit 451 de Ray Bradbury. O am împrumut de la I., o să fac o recenzie.  Abia aștept să ajung în București,  în Băraganul meu drag,  unde bate crivățul,  arde soarele,  e secetă în fiecare an două luni din vară, iarna zapada ne astupă și toamna culorile ne încântă.  Vă spun cel mai grozav praf din toată țara e un Băragan. Ohh, și sentimentul acela când în sfârșit plouă după două luni de secetă. E ireal! Vreau să ajung acasă și să devin un graure pentru cireșul din curte.  Știu, Transilvania e frumoasa,  ardelenii îs oameni faini,  dar ei nu înțeleg chemarea Dunării,  nu înțeleg sensul înjurăturilor la semafor, nu înțeleg poveștile recoltelor și ale semințelor. Noi ăștia din sud avem o legătură cu pământul dificil de explicat,  e o pace a sufletului să vezi hectare întregi de grâu cu petice de flori de mac pe ici pe colo,  să vezi floarea și porumbul cum cresc,  să simți mirosul câmpului când se intră la recoltat.

De ieri mă tot gândesc la el,  mi se repetă în minte momentul în care a intrat din greșeală în clasa mea de seminar și ochii i-au rămas ațintiți asupra mea.  Sună bine,  dar eu îmi rodeam unghiile cu pasiune. Îmi rodeam unghiile în loc să îi zâmbesc! Mă rog,  oricum o să ascult melodii de fete îndrăgostite pentru că iubesc joaca aceasta de la început.  Fluturii,  speranțele, îmbrățișările stângace, săruturile fade, ochii curioși,  nervozitatea cu care îmi aleg hainele.  Mă bucur de partea aceasta de fiecare dată indiferent de ce va urma.  E atât de frumos! Cred că e o tragedie să nu poți să iubești cu toată ființă ta pe cineva.  Sunt oameni care n-au cunoscut niciodată acest sentiment,  simt o milă nemaiîntâlnita pentru ei, dar în același timp mă simt vinovată – mie mi s-a întâmplat chiar de mai multe ori.  Sigur,  de fiecare dată a fost diferit,  e imposibil să întâlnești aceiași iubire de două ori.  Unele iubiri sunt mistuitoare,  altele copilaroase,  altele lipsite de speranța,  altele nesfârșite. Mdaa,  iubesc dragostea, pentru mine e ceva magic.

Vara aceasta o sa fie o vara frumoasa!

P.S.: îmi pare rău pentru diacriticele puse sau nespuse corect,  am scris de pe telefon. Pupi, inimioară și koala. 😘 ❤🐨

2 gânduri despre „Stare #18

  1. Imi place mult sa merg cu trenul. Mirosul si frumusetea vagoanelor iti dau dependenta! Si oamenii imi plac. Sunt prietenosi, sincer! Impart cu tine cojile de seminte. Totusi, nu am inteles niciodata de ce ti le arunca pe picioare…

Lasă un răspuns

