Another you

sweet-ice-cream-photography-104496

A trecut mult timp de când n-am mai intrat pe profilul tău,  nu știu ce m-a apucat azi. Inima mi-a stat puțin, auzeam ca din vis vocea și râsul tău, parcă simțeam pasiunea mistuitoare care m-a făcut să gravitez în jurul tău.  De ce trebuia să fii atât de frumos în acea poză? Doamne, zâmbetul acela! Ahh, buzele tale și felul în care fumezi! M-ai făcut să-mi mușc buza ca pe vremuri. Privirea ta aprinde un foc în sufletul meu pe care nu-l poate stinge niciun ocean. Aș vrea să-ți mai simt trupul cald peste al meu. Aș vrea să te pot ierta pentru tot ce-ai făcut. Aș vrea să mă poți ierta pentru tot ce-am făcut.  Îmi  e dor să țipăm unul la altul, îmi e dor de toată furia pe care o simțeam unul pentru altul, îmi e dor să-mi spui că mă urăști cu toată ființa ta.  Toate certurile noastre. Toate despărțirile urmate de împăcări. Toate șcenele de gelozie. Absolut toate, toate, toate le vreau înapoi.  De ce n-am lăsat războiul dintre noi să prindă viață doar în pat ca la început?

ONS -uri, shot-uri, nopți în ceață și ochii roșii nu te-au putut înlocui. Crede-mă, am încercat. Am bătut la tot felul de uși sperând să te zăresc.  Te-am căutat în cel mai bun prieten al meu și m-am enervat groaznic când  nu te-am găsit.

Ești un mic diavol, mi-ai trimis acum ceva timp melodia another you știind că îmi va veni rândul s-o ascult și să tânjesc după tine – exact așa cum ai pățit tu după ce am plecat.

Ascult o  altă melodie de la tine și realizez că ai greșit când mi-ai zis că eu sunt cel mai mare viciu al meu. Baby, tu ești cel mai mare viciu al meu, ești toxic, ești cea mai dulce otravă.

4 gânduri despre „Another you

  1. Felul tău de aşeza gândurile atât de ordonat şi de dezordonat în acelaşi timp mă linişteşte de fiecare dată. M-am regăsit în această săptămână în fiecare zi aşteptând să postezi ceva nou. Articoul acela…oh, gosh, în acest articol mă pot regăsi…din fericire sau din păcate

    -A.

Lasă un răspuns

