Stare #19

facing_the_future_2_by_doncabanza-db06ivc

 Am avut o discuție interesantă cu Șapte. Mi-a amintit de toate lucrurile mărunte care mă fac să fiu eu. Uitasem că îmi rod unghiile când mă concentrez foarte tare, că nu stau prea des ca o lady educată pe scaun, că îmi plac hainele comode, că râd mult și colorat, că beau cafea prea tare și prea multă, că urăsc oamenii la modul general, că sunt deosebit de nesuferită dimineața, că îmi place să merg în cimitirul de lângă facultate (desenez acolo,). M-am stresat atâta să fiu într-un anume fel, încât am uitat că indiferent cât de mult aș încerca nu pot să fiu ceva ce nu reflectă ceea ce gândesc. Fuck it baby! Nu-mi pasă atât de mult cum arăt. Sigur, aș vrea să fiu mai slabă și să am niște sprâncene mai conturate, dar cam atât.  Îmi bag picioarele în el de fond de ten, de rimel, de ruj și de ce vreți voi – îs faine frate, dar eu nu le pot aplica zi de zi, e epuizant. Urăsc cămășile, dă-mi un tricou cu trupa mea preferată sau unul primit la voluntariat. Cine a inventat dresurile? – LE URĂSC! Ce sandale? Fetițo, converșii nu-ți mai plac? Abia aștept să îmi tai părul, habar nu am de ce l-am lăsat să crească atât de mult. Un bob lung  cu șuvițe dubioase mă prinde mai bine. Nu vreau chestii scumpe. Vreau levănțică, artă, muzică bună, filme, seriale, istorie, arhitectură, cărți – multe cărți și vreo trei prietene bune.

 Aveam nevoie de cineva nou în viața mea ca să pot renunța la toate secretele ce m-au transformat într-un labirint de frici și temeri, la A., la R., la prietenii care m-au dezamăgit. Aveam nevoie să renunț la tot trecutul meu.

 Aveam nevoie de cineva nou în viața ma ca să mă redescopăr în timp ce, acest cineva, se chinuie să mă cunoască.

4 gânduri despre „Stare #19

Lasă un răspuns

