Relații

nude-photo

M-am gândit mult la relații în ultima vreme. Ce face o relație să fie perfectă? Ce face o relație să dureze? Ce îmi poate da o relație și nu am deja? Când și de ce să renunți la haine? E oare anormal să nu-ți dorești o relație?

Plusurile unei relații: Îmbrățișările. Dușuri împreună. Sex dimineața și mic dejun. Sentimentul de siguranță. Nimeni nu te întrebă când ai de gând să-ți găsești un iubit. După o zi lungă și obositoare nu mai trebuie să-ți îmbrățișezi perna. Convorbirile după miezul nopții. Dar dacă sexul nu e bun?  Cât de mult contează sexul într-o relație?

  Femeile au aceste reguli prin care își impun când trebuie să renunțe la haine și când nu ca relația să fie reușită. Hmm. Cred că doar femeilor plictisitoare le e frică că nu vor mai fi căutate după ce oferă sex. Dacă sexul e tot ce ai să-i oferi, de ce l-ar mai interesa persoana ta după ce a primit tot ce ai? Cred că doar femeilor pline de insecurități le pasă dacă vor mai fi căutate sau nu. Nu te culci cu el ca să-i faci lui o favoare. Sexul pentru bărbați nu e un fel de ciocolată pentru copii. Dacă gândești că-i faci o favoare și doar stai întinsă pe spate în timp ce el depunde efort fără să te simți bine, s-ar putea să nu te mai caute. Deci, sexul contează într-o relație. Sexul contează în general. Poate e greu de crezut, însă unele relații chiar încep doar pentru că s-au întâlnit, s-au plăcut și au mers la ea/el în apartament.

Minusurile unei relații: Compromisurile. Lipsă de timp liber, vei spune bye bye celor minim trei ore zilnice de me time. Intimitatea capătă o altă definiție. Prietenii lui. Prietenii tăi. Familia ta. Familia lui. Fostele lui. Foștii tăi. Contrazicerile. Nu mai poți fi egoistă. Faci ce vrei dar nu prea, mereu te gândești la cum l-ar afecta și pe el.

Compromisurile contează poate mai mult decât sexul. Un pic mai mult. Câte compromisuri ești dispusă să faci pentru o relație? Merită? El zice că da. Eu zic nu. Îmi place libertatea mea, îmi place să fac ce vreau fără să mă gândesc la consecințe, îmi place să am cât mai mult me time. But the thing is…  îmi place sexul dimineața.

 

2 gânduri despre „Relații

  1. Alina, sexul e minunat. Este sublim. Dimineata, seara sau la amiaza. Dar daca o femeie asteapta sa ma tina langa ea cu asta, este intr-o grava eroare. Imi place culoarea. Imi plac momentele de nebunie, de joaca. Imi place sa fiu surprins. Si atunci cand fac dragoste, dar mai ales in viata de zi cu zi. Uneori un zambet superb face mai mult decat o noapte de sex prost. Cred ca as putea trai langa o femeie care nu este fenomenala in asternuturi. Dar mi-ar fi imposibil sa rezist o zi langa o femeie care nu zambeste. Exista anumite clisee care pur si simplu ma inebunesc. Chestia cu sexul, gatitul si tot felul de tipare despre o relatie. Da poate nu ma intereseaza sa gatesti minunat. Si nici sa fi perfecta in pat. Poate vreau doar sa ma faci in fiecare zi sa zambesc si sa ma bucur ca traiesc. In fine, prostioare de dimineata :))

Lasă un răspuns

