Singură

roses_and_milk_by_bwaworga-d7fnp4j

 One night stand-uri. Hmm. Ce spun ele despre o femeie? M-am tot gândit la acest lucru. Câteva prietene mi-au spus că sunt grozave dacă reușești să te detașezi de sentimente. Altele că te fac o femeie liberă, puternică și independentă.  Altele au zis: Go for it! Viața e scurtă. Câțiva prieteni mi-au zis că e un gest de descărcare, de eliberare – se vede că nu sunt femei.  Ce cred eu?  – după câteva shot-uri și câteva pahare de votcă totul sună minunat. Și ce cred eu a doua zi dimineață?  e o altă poveste aici.

Dar ce se întâmplă când devine mai mult? Ce faci când vă tot întâlniți accidental? Când îți deschide ușa? Când te salută de parcă te-a văzut dezbrăcată? – Ohh, stai! Ce faci când conversațiile cu el sunt incredibile?Ce faci când ascultă muzică bună? Oare povestea voastră va fi ca a lui Mr. Big și Carrie? Sau ca a lui Meredith și McDreamy? Ce faci când îți spune tot ce vrei să auzi dar ești indisponibilă emoțional?

„Îmi ești dragă. Te-am tot văzut. Ai mereu căștile puse. Ai un profil de instagram interesant. Ești frumoasă (m-am înroșit). Chiar ești! (imediat mi-a apărut imaginea unei copile de cincisprezece ani în minte și m-am gândit – da, dar nu ca ea.) De ce e atât de greu de crezut?”

„Aș vrea să fiu mai fragilă, mai inocentă, mai delicată, mai slabă.”

„Nu poți. Tu ai pasiune și încredere în tine. Uite, cred că ești deșteaptă și misterioasă. Te-am văzut vorbind cu prietenele tale, e ceva cu tine, cu râsul tău, ai o bucurie a ta pe care n-am văzut nicăieri. Tu chiar te bucuri că trăiești.”

Mă uitam la el și tot ce vedeam era chipul LUI. Auzeam vocea LUI. Și el fusese așa la început, îmi văzuse pasiunea, forța cu care trăiam, încrederea, râsul. Și pentru el fusesem frumoasă. Am văzut pericol și am început să fug în direcția opusă, însă m-a oprit pentru încă câteva secunde.

„Cine te-a rănit?”

„Prea mulți oameni ca să te cred când zici ce zici. Uite, îmi place de tine, însă am nevoie să fiu singură, îmi place să fiu singură. Și să știi că eu sunt multe lucruri, dar nu sunt frumoasă (de data această m-am gândit la fata cu care fusesem înșelată), totuși, mulțumesc nu mulți oameni îmi spun că sunt frumoasă.”

„Nu toată lumea vede dincolo de abstract. Și bine, îți dau timp, dar o să ne mai vedem.”

Am plecat dorindu-mi să plâng și sperând că-l voi revedea în toamnă. Am nevoie doar de o vară cu mine însumi. O vară să devin tot ceea ce vreau să devin. Sunt egoistă? Sunt fricoasă? Această nevoie de a fi singură e oare o nevoie reală? Simt că mă înec, dar nu vreau să mă ajute nimeni să ajung la mal, eu știu să înot și vreau să înot singură.

 

 

 

Lasă un răspuns

