A ales fata de vanilie (2)

c8c49-michaelaaronwilliams2

Normal că am devenit obsedată de fata cu care fusesem înșelată. Fata de vanilie. Nu, nu mă înșelase cu ea, o alesese pe ea în locul meu. Petreceam zeci de minute pe profilul ei de instagram analizând-o iar și iar.  I-am pus porecla Gălușca. Nu suportam părul ei blond – mereu mi-am dorit să mă vopsesc blondă, acum nu mai puteam.  Pe parcursul relației mele cu Mr. K. mereu am fost vopsită brunet albăstrui – lui îi plăcea enorm – așa că, da, îmi era imposibil să înțeleg cum ajunsese să-și lege viața de o tipă oxigenată. Mă torturam singură, îmi tot imaginam cum arătau ei doi în pat, îmbrățișați, sărutându-se, mâncând, glumind. Doamne, poate și ei îi canta Je t’aime…  Nu mai puteam să suport, i-am dat cerere de prietenie pe facebook, mă așteptam să o respingă, în schimb, mi-a dat accept. Nu știa cine sunt, el nu-i spusese. De ce nu-i spusese? O rază de fericire și-a făcut loc în sufletul meu, poate nu vorbeau despre tot ceea ce obișnuiam să vorbesc eu cu el, poate ea nu putea să fie iubita și cea mai bună prietenă a lui în același timp așa cum fusesem eu. Drace, încă eram cea mai bună prietenă a lui, eu eram cea pe care o suna când se certa cu tatăl lui, când făcea o greșeală colosală, când avea o criză existențială sau când pur și simplu era beat. Dar, oare era ceva bun sau rău faptul că încă mă avea pe mine pe tasta lui de rapid? Și de ce eram dispusă la orice oră să strâng în urma melodramelor lui? Nu eram genul de fată care rămânea prietenă cu foștii. Eu eram genul de fată care îți declara ura și înceta să te mai salute pe stradă. Nu înțelesesem niciodată cum puteau oamenii să rămână prieteni după o despărțire, eu nu puteam nici măcar să fiu politicoasă cu  fosta mea cea mai bună prietenă.  Hmm, însă cumva eram prietenă cu Mr. K., îl iubeam atât de mult încât nu puteam să-l las fără cineva care să-l ducă acasă cu mașina după o beție îngrozitoare, fără cineva care să-l asculte, fără cineva care să-i ridice moralul, fără cineva care să-i fie loial. Știam că eram singura care făcea astfel de lucruri pentru el, dar NU MERITA!!!  Ce era cu el de mă făcea să mă transform peste noapte? Din cea mai rece, încrezătoare, nebună și sarcastică ființă deveneam budică de căpșuni.

Într-o după-amiază m-a sunat să mă invite la meci cu el. Iubeam fotbalul. La Campionatul Mondial din 2014 în finală eu am ținut cu Argentina, el cu Germania – a fost război între noi doi. Normal, Germania a câștigat.  Mi-am luat veșnicul hanorac  gri pentru fotbal, fusese al unui vechi prieten Puf, și o pereche de blugi, aveam părul desfăcut și tenișii mei preferați. L-am așteptat la intrarea principală, el a venit cu Gălușca.

  • ea este A., cea mai veche prietenă a mea de acasă.

Mdaa, numele noastre erau deosebit de similare. Tot ce trebuia să faci era înlocuiești o literă. Cea mai veche prietenă a lui de acasă? Avea dreptate, ne știam de aproximativ 10 ani, în generală mergeam în taberele de matematică împreună, lui îi era frică de șoareci – eu îi omoram și îl alergam cu ei. Îi era rușine de această amintire, eu o adoram.

  • Mă bucur să te cunosc!
  • Și eu!

Și uite așa, am devenit o ipocrită. O uram!

Gălușca a dat scroll pe instagram și pe facebook tot meciul, eu înjuram la toate ratările și protestam la toate cartonașele galbene. Arbitrul nu era deloc imparțial. La sfârșitul serii ea mi-a zis, în timp ce analiza felul în care arătam, că bărbaților nu le plac femeile care se comportă exact ca ei. Și m-a lovit, era proastă, foarte proastă! M-am uitat la hanoracul meu de băieți și am scuipat lângă ea. S-a făcut că îi e scârbă. Nu știam de ce am scuipat, nu era ceva ce făceam de obicei, până și eu aveam limitele mele. Nu mi-am mai luat la revedere de la Mr. K., am plecat pur și simplu.

A doua zi m-am întâlnit cu o bună prietenă de-a mea. I-am povestit toată chestia, ea a râs.

  • Ești nebună! Dar, nu știu, cred că ar trebui să renunți la prietenia aceasta cu el.
  • Și eu.
  • Atunci ce te oprește?
  • Am văzut ceva îl el, ceva ce nu a văzut nimeni altcineva și știu că dacă eu îl scot definitiv din viața mea, acel ceva va muri.

Adevărul mă lovise, credeam în basme. Eu, fata bună și cuminte,  îl salvam pe el, băiatul rău.

6 gânduri despre „A ales fata de vanilie (2)

  1. Şi eu dau scroll pe nenorocitul de instagram şi mă oripilez… Este doar o bucăţică de om care crede că îl face fericit. Nu ştiu de câte ori i se plânge ei de ceva, dar eu, când îl prind slăbit, îl fac să mi se destăinuie. Şi ştiu că ea a pus poze cu ei, împreună, pe reţelele de socializare – când l-am întrebat dacă este fericit cu ea, a ridicat din umeri şi a spus că nu îi pasă. Deţine un fel de durere în cot când vine vorba de sentimentele lui pentru ea. Oare mi-am pus amprenta bine?! El spunea că vrea să rămânem prieteni, dar ne certăm des acum şi totul se duce pe apa sâmbetei….

Lasă un răspuns

