Stare #24

140319229782965ec62613fe94f81832

Când decizi să te îndepărtezi de toată lumea, o faci ca să vezi cine îți observă absența. E un lucru pe care îl fac de câte ori sunt pe punctul de a renunța la cineva din viața mea. Mă gândesc că atunci când cuiva chiar îi pasă de tine o să observe lipsa ta și o să lupte pentru tine. E greu, dar e cel mai bine. De ce să te simți în plus? De ce să accepți miile de seen-uri? NU! Nu poți ține pe cineva cu forța lângă tine. Loialitatea, respectul, bunătatea, compasiunea, simplitatea, sinceritatea și modestia sunt niște calități date uitări de majoritatea oamenilor, e păcat.

Mi-am dorit atât de mult să fiu fragilă, inocentă și drăgălașă. Mi-am dorit să îi pot face pe bărbații din jur să-și dorească să aibă grijă de mine. Eu n-am fost niciodată așa, nici măcar la cincisprezece ani.  Și cred că e ok. Nu o să mai scriu despre fetele de vanilie, despre fata de cincisprezece ani care m-a făcut să fiu atât de geloasă, deși aș vrea ca cineva să se uite la mine cum se uită A. la ea.  E timpul să mă opresc. Am tot avut probleme cu iubirea de sine în ultima vreme, nu știu de ce, credeam că am rezolvat aceste probleme acum mult timp în urmă. Se pare că revin din când în când ca să-mi facă viața mai interesantă.

Se zice că ești ceea ce faci pentru dragoste. În acest caz, aș fi o războinică. Viața mea s-a schimbat atât de mult, simt că sunt mii de ani lumină între fata care acum trei ani  a ales să lupte pentru iubire și ceea ce sunt acum. Aș vrea să mă iubească cineva așa cum iubesc eu. Sunt în pace cu deciziile mele.  Am iubit și am fost iubită. Am greșit și mi s-a greșit. Am iertat și am fost iertată.  Știu ce e durerea. Știu ce înseamnă să pierzi. Am darul forței, al forței de a trăi. Am trecut prin iad și am supraviețuit. Am pasiune, mister, dorință, pericol, putere. Sunt atât de multe lucruri, dar cumva mereu simt că nu sunt de ajuns. Sunt atât de rea cu mine însumi. Urăsc faptul că toți bărbații din viața mea aleg pe altcineva în locul meu. Urăsc să realizez că nu sunt o alegere, ci o opțiune, fata la care fugi când ai nevoie de cineva să-ți încălzească egoul. Nu înțeleg de ce toți se îndrăgostesc de mine, dar nu mă aleg pe mine. Poate, așa cum îmi zic prietenele, nu-i las să se simtă bărbați. Poate chiar e vina mea. Urăsc să știu că deși sunt atât de multe lucruri tot nu sunt de ajuns. Urăsc faptul că indiferent cât de independentă și puternică ai fi, un bărbat tot te poate face să te simți de parcă ești nimic.

Am obosit să port măști. Să ridic ziduri. Să mă prefac. Să fiu singura care se chinuie să țină legătura cu prietenii ei, singura care le dă like-uri, singura care întreabă ce se întâmplă în viața lor. Relațiile nu sunt o chestie unilaterală. Sunt epuizată. O să reunuț la tot și toate.

6 gânduri despre „Stare #24

  1. „Urăsc faptul că indiferent cât de independentă și puternică ai fi, un bărbat tot te poate face să te simți de parcă ești nimic.”
    ESte adevarat, Alina, dar sunt si barbati care te fac sa te simti tot. Centrul universului, cea mai frumoasa femeie din lume, cea mai minunata femeie din lume.
    Crede-ma, suntem diferiti.

  2. Mi-a placut ultima parte. Asa sunt si eu. Am decis sa las totul in urma si sa plec in strainatate, sa incep o viata noua. Sper sa reusesc, mai am putin de stat in Romanica…

    1. Și eu am plecat destul de departe când m-am mutat în Cluj-Napoca, dar n-am renunțat la prieteni până acum. Decizia de a pleca e întotdeauna o decizie bună. Succes!

Lasă un răspuns

