A ales fata de vanilie (4)

Processed with VSCO with a6 preset

M-am trezit singură, patul era gol. Puf avea un pat mare și moale acoperit cu cearșafuri albe, mereu îmi dorisem să fiu regina acelui pat și, în sfârșit, visul mi se îndeplinise, însă mă simțeam neavenită. Oare locul meu chiar era în patul lui? Și dacă da, atunci unde era el? Avusese dreptate,  nu aveam cum să vorbesc cu el despre el. Nu aveam cum să-i spun care-mi sunt frământările și astfel, îmi trădam cel mai bun prieten. M-am ridicat neliniștită și l-am căutat prin apartament, pentru prima oară observam cât de diferiți eram, apartamentul meu era mic, burdușit cu pantofi  pe care nu-i putam niciodată și o groază de lucruri boeme, al lui era spațios și plin de bun gust, totul era la locul lui. După ce am căutat prin fiecare cameră și nu l-am găsit, mi-am făcut o cafea, nu puteam să plec deși voiam, pentru că nu aveam cu ce să încui ușa în urma mea.

Cât timp am stat cu cafeaua în mână uitându-mă pe geamul din bucătărie peste lac m-au frâmântat gânduri din ce în ce mai sinsistre. Oare devenisem încă una dintre fetele pe care el le cucerea și atât? Oare pasiunea dintre noi fusese mereu acolo? Oare aveam să-i fiu de ajuns vreodată? – poate avea în plan să mă înșele. Ce avea să se întâmple cu prietenia noastră? Îl iubeam deși niciodată nu îmi dădusem seama? Dacă mereu l-am iubit pe el, ce fusese între mine și Mr.K.?

Puf a intrat pe ușă și liniștea a domnit din nou. Nu mă mai gândeam la nimic altceva decât la cât de frumos era. Părul îi intra în ochi în timp ce se chinuia să se descalțe fără să scape plasele pe care le căra. Târziu mi-am dat seama că ar fi trebuit să-l ajut. S-a apropiat de mine, a lăsat plasele pe bufet și m-a sărutat.

  • Unde ai fost?
  • La cumpărături.

Nu am zis nimic, m-am fâstâcit ca o copilă, eram geloasă.

  • Pasiunea de aseară a fost reală?

S-a gândit câteva secunde la ceea ce am zis.

  • Da.
  • Mereu am crezut că… nu contează.

Urma să fac o comparație între el și Mr. K. și nu eram sigură dacă făceam ceea ce trebuie. Nu mi se părea corect față de el să-l compar cu alt bărbat. Acela a fost momentul în care am realizat că mi-am pierdut cel mai bun prieten.

  • Orice ar fi, zi-mi!
  • Bine. Am crezut că eu eram atât de pasională din cauza lui Mr.K. .
  • De obicei femeia te face să fii pasional, nu invers. Eu n-am mai fost așa cu nimeni. Mă uit la tine acum și te vreau cu o forță pe care nu o bănuiam la mine.

Mă simțeam flatată. M-am ridicat în picioare și m-am agățat de gâtul lui, l-am mușcat de buza de jos, am scăpat de maieul pe care purtam și am plecat în dormitor așteptându-l. A venit după mine fără să se grăbească.

  • Nu vreau să-ți joc jocul.

Am început să scot hainele de pe el și să-l sărut pe gât. I-am șoptit ușor în ureche „ ce joc?” și apoi m-a tas mai aproape de el, mi-a mușcat buza și a plecat. M-a lăsat să tânjesc după mai mult. Am strigat după el că nu e corect și am intrat în duș. Intenționat am lăsat ușa deschisă așteptând să cedeze. Când am ieșit cu părul ud l-am găsit așteptându-mă în fața ușii.

  • Acum mă vrei?

Nu mi-a zis nimic, m-a prins de mână și m-a tras după el în dormitor. Nu plănuiam să-i cedez, îmi plăcea să fie cum vreau eu  și, mai ales, când vreau eu, dar corpul meu nu-mi mai dădea ascultate mie ci atingerilor lui.

Lasă un răspuns

